Toon posts:

Kan deze proc hierop

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom werd mijn topic gesloten? Ik had nog niet mijn vraag beantwoord gekregen.

Ik zie hier http://www17.tomshardware...0/images/msi-ms6199va.jpg toch echt op de door Erik1 aangegeven chip de C stikker staan :) .

Maar goed, ik heb dus niet die stikker. Betekent dat, dat ik helemaal niet van de proc's kan draaien?

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Blinde kip!

Als je eens de zin van de MSI CPU support pagina helemaal leest:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Note: For Intel® Coppermine® CPU support, please check first if your mainboard have a blue sticker with the letter "C" located in the I/O chip, if yes, that means your system could support Intel® Coppermine® CPU. (The Winbond I/O chip is located near the Serial Port)

--------------------------------------------------------------------------------

Oftewel op die foto hierboven de chip rechts bovenin direct links van de ATX stekker.

Edit:
Dermate basic/lezen wat er staat dat deze topic dicht gaat.
dit komt uit je oude topic, denk dat t wel duidelijk is waarom het is gesloten. gewoon zelf beetje zoeken

Mijn Systeem Specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ga ff snel de GoT Huisregels herlezen- als je het niet met een slotje eens bent email/ICQ je de mod die het dichtgooide, je gaat geen 2e topic erover openen.

maar goed, zie mijn sluitmessage van je vorige topic. Als je 1 zin verder had gelezen had je zonder hier te posten je antwoord al, en als er geen sticker op staat kun je zelf wel conclusies trekken.

Dicht wegens niet conform policy (en je hebt je antwoord toch al als je er ff 1 seconde bij stilstaat) :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.