Ik wil een nieuwe videokaart kopen. Ik heb nu een Nvidia Riva TNT II pro, 32MB, maar daar zit geen TV-out op
Nu wil ik dus een nieuwe videokaart hebben die dat wel heeft. Iemand een tip? Ik wil er films mee kijken op mijn TV. Spellen zijn minder belangrijk. Mijn budget is +/- fl. 300,-
3dfx voodoo3 3500 ofzo ? hoewel ?!
pricewatch tweakers:
5 3dfx Voodoo3 3500 TV-Out Video-in/out (OEM) FL 300,-
Dan zit er ook nog video in en uit bij dus..
Anders:
3dfx Voodoo3 3000 16MB AGP TV-out (OEM) FL 230,-
Prima kaartje!?
pricewatch tweakers:
5 3dfx Voodoo3 3500 TV-Out Video-in/out (OEM) FL 300,-
Dan zit er ook nog video in en uit bij dus..
Anders:
3dfx Voodoo3 3000 16MB AGP TV-out (OEM) FL 230,-
Prima kaartje!?
'Meisje met videokaartdilemma'
Probeer je zo extra aandacht te trekken?
(het zou hier trouwens wel goed moeten werken
)
Misschien dat je eens moet kijken naar de Matrox G450, die is op zich niet zo heel duur en de 16mb versie is <300 gulden (275 bij de MyCom). Deze is voor spelletjes wat minder geschikt als een GeForce (maar toch eker niet slecht), maar als je die niet belangrijk vind is het een goeie kaart met goeie kwaliteit 2D beeld.
Probeer je zo extra aandacht te trekken?
(het zou hier trouwens wel goed moeten werken
Misschien dat je eens moet kijken naar de Matrox G450, die is op zich niet zo heel duur en de 16mb versie is <300 gulden (275 bij de MyCom). Deze is voor spelletjes wat minder geschikt als een GeForce (maar toch eker niet slecht), maar als je die niet belangrijk vind is het een goeie kaart met goeie kwaliteit 2D beeld.
Naast de MAtrox zijn er ook goede ATI-kaarten voor dit soort werk (zijn ook minder geschikt voor spelletjes).
Verwijderd
Als je een goed kaartje wilt zou ik een geforce mx opsnorren op een of ander beursje.
ik heb er laatst een gezien voor 225 nieuw in doos
ik heb er laatst een gezien voor 225 nieuw in doos
Verwijderd
Ja naar het schijnt is ATI wel de beste videokaart om dvd's mee af te spelen en zo duur zijn ze helemaal niet he
Kijk ff in de prijswats, meisje Gerardus.
In Tweakers nieuws van vandaag info over goedkopen kaarten door Anand.
(Heet je na de operatie Maria Gerardus?)
In Tweakers nieuws van vandaag info over goedkopen kaarten door Anand.
(Heet je na de operatie Maria Gerardus?)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
HET is helemaal geen meisje, als je bij zijn profiel kijkt staat er man, en als het wel een meisje is zal het wel een dom blondje wezen!!!!
LOL!
Misschien is het wel een jongen met een meisjesdilemma...
Misschien is het wel een jongen met een meisjesdilemma...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik zal het nog leuker brengen: Ik heet Susan en ben, helaas voor jullie misschien, niet blond.. Maar ik wil wel een nieuwe videokaart! Enneh, ik vond Gerardusmaria wel geinig klinken. Is weer eens wat anders dan weedhead..
Verwijderd
Meisje met jongens dilemmaOp maandag 27 november 2000 18:20 schreef gerardusmaria het volgende:
Ik zal het nog leuker brengen: Ik heet Susan en ben, helaas voor jullie misschien, niet blond.. Maar ik wil wel een nieuwe videokaart! Enneh, ik vond Gerardusmaria wel geinig klinken. Is weer eens wat anders dan weedhead..
FF terug: voor video kaart met tv in/ out moet je Matrox (goede 2d kwaliteit) of ATI (goede DVD playback), pick the one you want
edit:
Die
-ies zijn toch wel moeilijk 
Die
Verwijderd
Ik zou in ieder geval geen VooDoo nemen dat is Kl*te:( heb zelf nu een vodoo 3-2000 maar is niet veel
Pagina: 1