Toon posts:

Microsoft Outlook meerdere accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De ouders van mijn vriendin hebben een probleem. Elk mailtje dat naar 1 van hun adressen verstuurd wordt komt 4 x binnen. Ze hebben (toevallig) ook nog vier accounts die opgevraagd worden. Toch staat bij elk mailtje van de 4 dezelfde ontvanger.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet hij hoe hij dit moet oplossen?

(Kon bij de search niks vinden :'()

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

k, het is dus 1 popbox met 4 aliasen?

Ga naar Tools -> Options -> Mail Setup -> Send and Receive -> Group Name (All) -> Edit

Daar kan je dan met vinkjes aangeven wat hij wel en niet moet ontvangen, alle accounts dan op verzenden zetten en 1 op receive zetten.

Werkt hier!

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet 1 popbox met 4 aliassen. Het zijn 4 popboxen en als er op 1 van die boxen 1 mail binnenkomt, komt hij 4 keer binnen (als je begrijpt wat ik bedoel :)) Je hebt dan dus 4 nieuwe mailtjes die allemaal hetzelfde zijn.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Controleer de login gegevens eens. Kheb dat ook gehad bij een xs4all account. Daar kwam alles gewoon toch in 1 box terecht.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

werk je met profielen?
Als je hem in Corporate Mode zet kan je profiles aanmaken (Options>Mail Delivery>Reconfigure mail support) .. vervolgens kan jij in Control Panel meerdere
profielen aanmaken..

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij snappen jullie het probleem niet helemaal. Een mailtje dat 1 x verstuurd is naar 1 van deze adressen, komt 4 x in de inbox. Precies hetzelfde mailtje. Ik had dat ooit ook met hotmail (elk mailtje 2 x in outlook express), maar na de volgende keer openen van outlook express ging 1 mailtje automatisch weg.

Iemand anders misschien nog?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 20:33:
Volgens mij snappen jullie het probleem niet helemaal. Een mailtje dat 1 x verstuurd is naar 1 van deze adressen, komt 4 x in de inbox. Precies hetzelfde mailtje. Ik had dat ooit ook met hotmail (elk mailtje 2 x in outlook express), maar na de volgende keer openen van outlook express ging 1 mailtje automatisch weg.

Iemand anders misschien nog?
Klikt me bekend in de oren...... als foutje van de mailserver van @home.

Zeker weten dat het probleem bij de pc van je 'schoon'ouders ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat weet ik niet zeker. Feit is wel dat het niet alleen e-mailadressen zijn van dezelfde provider. 4 e-mailadressen, 2 providers.
Pagina: 1