Toon posts:

[emule] na herinstallatie windows lage client ID *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik had pc met win2000 hierop stond emule bijna dag en nacht aan. Hierdoor kreeg ik een hoe CLIENT ID, nu heb ik mijn PC geformatteerd en opnieuw win2000 op mijn PC gezet de emule heb ik in zijn geheel laten staan op een andere partitie. Nu zette ik het downloaden aan en ik heb nu een superlage ID van iets van 3763 terwijl ik hiervoor een hoge had van 1016548. Wat kn ik hieraan doen.

Grtz,

Robin.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
je hebt je credits niet gebackupped?

Verwijderd

Check even het grote emule topic, daar zul je misschien de oplossing vinden :D
Je krijgt een meestal een laag ID als de poorten niet geforward zijn, of als een firewall die bepaalde poorten blokkeert. Zorg dat je standaard Windows 2000 firewall uitstaat en probeer het nog eens.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Check je firewall instellingen eens? De hoge/lage ID komt meestal doordat bepaalde poorten open/geblokkeerd zijn.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Kijk eens in eMule opensource eDonkey, deel 6 en op http://www.dutchemulefaq.tk - dit gebeurt 9 van de 10 keer omdat je ports niet hebt ge-forward op je router/server, of een firewall die de bewuste ports dicht houdt.

edit: iets duidelijkere topictitel eraan gehangen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 05-07-2003 14:54 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:28
je moet bij je fresh windows install wel hetzelfde ip adres gebruiken als je voorheen hebt gebruikt, anders kan je router/firewall je incoming requests niet correct forwarden :)
Suc6! Ennuh.. dit staat gewoon in eMule opensource eDonkey deel6/5/4/3/2/1 hoor, of idd ff in de faq, zoals Rafe hierboven al aangeeft!!
Pagina: 1