Toon posts:

[W2K+XP] bijzonder koppig netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een thuisnetwerkje van een Windows 2000 desktop versus een Windows XP laptop heeft altijd prima gewerkt, maar wil nu geen bestanden meer delen.

XP->W2K:
Constant passwordvensters, maar of je het nu goed of fout invult...alles wordt geweigerd. Vroeger kon ik altijd inloggen, met of zonder passwords.

Oorzaak is dat ik wilde inloggen zoals ik altijd doe, maar het niet lukte. Toen heb ik wat zitten klooien met gebruikersinstellingen en shares en kwam er toen pas achter dat de kabel er niet helemaal in zat. :\ Toen was het dus al fucked up, maar hoe het nu verder moet...

(W2K->XP werkt trouwens ook niet, maar dat is omdat ik in XP geen mappen kan delen. Dan crasht ie namelijk steevast, ligt aan de harde schijf vermoed ik. Daarom wil ik ook graag een backup maken. :))

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nog steeds niet overigens. Iemand? :?

Anders ben ik pas over 2 weken weer in de gelegenheid
om een backup te maken en vrees ik het ergste. :|

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 20:40

ripexx

bibs

Lijkt gewoon een rechten kwestie, zorg ervoor dat je je shares kan benaderemn onder de guest account, dan zijn de meeste problemen opgelost. Maar meer info is wel welkom, met name hoe je je rechten hebt ingesteld enz. en welke accounts gebruik je om in te loggen enz. :)

buit is binnen sukkel