ADSL aanvraag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Misterpc
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:23
Hoi allemaal ,

ik kan eindelijk adsl aanvragen , maar wil dit gelijk met meerdere pc s op gaan zitten ,
WAT is de BESTE oplossing , Ethernet adsl model door goedkoop routertje delen of bij kpn een mutli pc ADSL modem kopen ,

ik kan hier op got niet echt het antwoord vinden en heb ook nog geen mensen gezien die hier ervaring mee hebben anders dan met USB dat niet altijd top is zeker met oudere pc's

bedankt

B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west

Verwijderd

Beter zoeken:
Hoe deel ik Internet ?

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KPN's oplossing is gewoon te duur. Koop een leuke router die aan de eisen van jou voldoet icm de ethernetmodem.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Met een multi pc ADSL modem hoef je nooit 1 pc altijd aan te laten staan, maar met een goedkoop model waarbij 1 pc als router dient heb je meestal meer mogelijkheden.

MechWarrior || Monsters Game

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:39
Ik heb zelf de onderstaande modem. Deze werkt prima en er zit een ingebouwde switch + router in om op 4 pc's te kunnen internettten. Bovendien is de router stukken goedkoper dan de thomson modems van KPN.

Afbeeldingslocatie: http://www.e-tech.nu/producten/images/adslrouterswitch.gif

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je zelf ook al een beetje gezocht...

post hier de varianten die jouw in de smaak vallen...

Dan kunnen wij, de tweakers, zien of jij zo een MultiPC Modem nodig hebt...

en post je computerpark... hoeveel computers wil je op Internet...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

die ethernetmodem van de kpn is eigenlijk een 1 poorts router.

oftwel: hang er een el cheapo sweex switch van 20 eur aan en je hebt een 4 poorts router

edit: net ff opgezocht wat die kost, maar voor dat geld kun je idd ook een hele mooie (wireless) router met ingebouwde modem kopen bij de mycom oid.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 12:38 ]

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 12:32:
die ethernetmodem van de kpn is eigenlijk een 1 poorts router.

oftwel: hang er een el cheapo sweex switch van 20 eur aan en je hebt een 4 poorts router
Ik heb onlangs ook dsl aangevraagd en dit ook overwogen.

Ik ben toch voor de standaard thompson 510i gegaan en een goede switch gekocht (8 poorts linkpro bij mr-@). (60 euro modemkorting hielp me erbij om de keuze te maken). Instellen is eenvoudig met kpn cd, en je kunt evt handmatig nog meer rotzooien.

Een vriend van mij heeft de bovenstaande e-tech, de thompson is iig veel degelijker verder geen ervaring ermee.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:18

Predator

Suffers from split brain

Hoe deel ik Internet ?
[rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken + ervaringen[/rml]

koop wat je het goedkoopste uitkomt.
(gewoon modem + router of modem/router)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.