Toon posts:

Programma zoals HotTopic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent wel het programaatje HotTopic, zeer handig programmaatje. Alleen niet voor mijn website.

Ik heb namelijk binnenkort een nieuws website online staan, en het lijkt mij als bezoeker zwaar relaxed om een programmaatje te hebben dat bij elk nieuw nieuws bericht een melding geeft á la HotTopic (MSN venstertje). Maar zoals je weet werkt HotTopic dus anders, het is bestemd voor fora en je moet topics selecteren waarvan je nieuwe reply meldingen wilt krijgen.

Nu ben ik opzoek naar een programmaatje dat via hetzelfde principe (aan de hand van een XML pagina dus) gewoon automatisch meldingen weergeeft als er een nieuwe 'sub' in die XML pagina is gekomen.

Nu zou het wel leuk zijn geweest als ik het zelf kon maken, maar helaas. Ik ken via m'n school wel redelijk Delphi, maar ik vindt die taal verre van fijn werken en heb daar nog niet de kennis in om tot zoiets te komen.

Kent iemand misschien een dergelijke programmaatje?

Alvast bedankt.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd

Topicstarter
Het is een leuk tooltje, maar m'n website zal waarschijnlijk voornamelijk niet technische mensen aantrekken, dus dat wordt ze denk ik iets te ingewikkeld/te veel moeite om zoiets in te stellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar eens download.com zitten door spitten, heb een aantal dingen gevonden, waarbij NewsExtractor er één van is. En die ook het dichtst in de buurt komt wat betreft mijn 'wensen': http://download.com.com/3000-2381-10145284.html?tag=lst-0-17

Alleen is 't 'em toch net niet...