Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik zoek athlon xp casebadges

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
Hallo beste tweakers,ik ben op zoek naar 2 athlon casebadges.
Ik heb net zelf een Abit mobo gekocht,maar er zat geen badge bij. :(
Voor m'n vriendin een pc gemaakt met eendezelfde mobo,geen badge erbij. :(
Abit vind het dus niet nodig om reclame te maken,erg jammer!
Ik heb voor de liefhebber nog een Amd Duron casebadge liggen,die stuur ik gratis op.

wie o wie heeft er nog 2 over?? :)

mijn systeem.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

bij een mobo zitten die niet,

alleen bij boxed processors d8 ik :)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

wil er eigenlijk ook wel een :o

dus als er iemand 3 over heeft 8)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik heb van die stickers van amd athlon xp, maar denk niet dat dit hier de bedoeling is, is meer iets voor vraag&aanbod

[specs]

• dynax
Ja klopt,maar bij m'n vorige mobo van Gigabyte zaten er 2 casebadges bij.
Bij Asus zitten ze er ook bij.
Maar aangezien ik voorlopig wel bij Amd blijf kan ik net zo goed badges van Amd erop plakken.

mijn systeem.

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

"vroeger" kon je ze bij AMD rechtstreeks bestellen,
je vulde 1 of andere form op hun site in, en dan kreeg je ze gratis thuisgestuurd.
weet niet of dat nog wel opgaat, maar tips zijn welkom.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

thnx ga d'r ook meteen maar ff kijken..

ik had al op "badge" gezocht op amd.com maar dan kon ie nix vinden

edit: niet meer gratis dus.... als er genoeg animo is wellicht een IA want zo zijn ze duur.. 4 pond per stikkertje!!

[ Voor 40% gewijzigd door wdekreij op 05-07-2003 10:08 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
per vijf stickers (pack of 5). + één sticker van 65*65

lezen is een kunst hé

Dinken die mensen nu dat we achterlijk zijn? http://www.amd.directmailsystems.co.uk/Stkr-Gdln_2xLegal.pdf

En zo te zien is die 4£, port inbegrepen

[ Voor 71% gewijzigd door jvvv op 05-07-2003 10:21 ]

• dynax
dat is heel leuk,maar ik ga niet zoveel betalen voor een stickertje,dat was nu net weer niet de bedoeling

mijn systeem.

Verwijderd

In de tijd dat m'n broer bij een computerbedrijf werkte heeft ie een hoop van die P3 en Celeron stickertjes gejat. Nu zit heel z'n kamer onder met van die stickertjes. :P

• jvvv
dynax schreef op 05 July 2003 @ 10:26:
[...]

dat is heel leuk,maar ik ga niet zoveel betalen voor een stickertje,dat was nu net weer niet de bedoeling
http://www.theintelstore.com voor de geintereseerde...

• dynax
grappig,leuke dingen en helemaal niet erg duur,vergeleken met het engelse pond dan ;)

mijn systeem.

• jvvv
Ze verkopen er wel niet echt case-badges, maar die zijn op de intel-site via een andere weg te krijgen.

http://www.theintelstore....NTC700497%2D00&pic=700497
:9~

[ Voor 41% gewijzigd door jvvv op 05-07-2003 10:45 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
stuur je gewoon een mailtje waarin je verteld dat je je systeem zo mooi gemod hebt enzo, en dat je nog een casebadge nodig hebt om het belangrijkste, het vitaalste onderdeel van je computer, het hart, datgene waar alles om draait (maak er wat moois van) te showen naar de mensen. je komt veel op lanparties blablabla veel bekijks etc etc..

ik denk dat ze voor 1 casebadge je wel willen matsten. ik heb hetzelfde gedaan bij hercules, en die beloonden mijn mailtje met 2 stickervellen, een posten en 4 casebadges (en dan niet van die amd stickertjes)

succes :)

• jvvv
jazz schreef op 05 juli 2003 @ 10:44:
stuur je gewoon een mailtje waarin je verteld dat je je systeem zo mooi gemod hebt enzo, en dat je nog een casebadge nodig hebt om het belangrijkste, het vitaalste onderdeel van je computer, het hart, datgene waar alles om draait (maak er wat moois van) te showen naar de mensen. je komt veel op lanparties blablabla veel bekijks etc etc..

ik denk dat ze voor 1 casebadge je wel willen matsten. ik heb hetzelfde gedaan bij hercules, en die beloonden mijn mailtje met 2 stickervellen, een posten en 4 casebadges (en dan niet van die amd stickertjes)

succes :)
Heb dit ooit gedaan bij Micorsoft... Ik vroeg posters om in mijn klas 'te hangen' (lekker in m'n kamer). Twee dagen later via DHL krijg ik een buis met 6 posters...
_/-\o_

• dynax
ja ik zou het kunnen proberen,maar ze zijn natuurlijk wel commercieel bezig,dus of ze het doen vraag ik me af...

mijn systeem.

• jvvv
dynax schreef op 05 juli 2003 @ 10:50:
ja ik zou het kunnen proberen,maar ze zijn natuurlijk wel commercieel bezig,dus of ze het doen vraag ik me af...
Gewoon geluk hebben dat de persoon die de mails leest een gevoelig hart heeft...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.