Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] knopje aanpassen.

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:06
Op het knopje dat onderaan een push message staat, staat nu "akkoord".

Naar mijn mening is dat niet correct. Het is namelijk helemaal niet van belang of een user akkoord is, hij moet alleen maar bevestigen dat hij het heeft gelezen.

Een tweede reden waarom ik dit graag aangepast zou willen zien, is omdat users zixh er bij mij via de mail over beklagen.

blahblahblah, ik ben het er niet mee eens, dus ik wil niet op akkoord drukken, yadayadayada mekker mekker mekker...

Nou boeit me dat laatste niet zo heel veel, maar ik moet wel telkens reageren op die mailtjes en ik ben liever lui dan moe :+

Kan dit worden aangepast naar "gelezen" ?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh.. dan sluiten ze toch gewoon hun scherm af ? Ze moeten accoord gaan voordat ze verder moge GoTTen, dat lijkt me toch wel duidelijk ?
En zo niet, dan kunnen ze via de mail klagen, mocht de PM ingetrokken worden, dan kan hij door ons verwijderd worden.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Raymond
Ik trek nooit een pm in, ik stuur hem niet voor niets...

Maar dat is hier niet aan de orde, het gaat mij erom dat dat knopje niet klopt...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

misschien een aantal verschillende opschriften mogelijk maken?
want in sommige gevallen moet een user er wel mee akkoord gaan lijkt mij, dan is een "gelezen" niet afdoende lijkt me

• Raymond
neuh, het gaat erom dat het gelezen is, wat de user er van vind is niet belangrijk

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Lampje schreef op 05 July 2003 @ 16:08:
neuh, het gaat erom dat het gelezen is, wat de user er van vind is niet belangrijk
ik wil niet hier een discussie over het nut van PM's houden, maar waren die dingen niet bedoeld om users te wijzen op "fouten" die ze maken zodat ze die in het vervolg kunnen vermeiden? zoals raadplegen van faq's ed?
als het niet belangrijk is, waarom komen ze dan irritant bij elke pageview? ;)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Lampje schreef op 05 July 2003 @ 16:04:
Ik trek nooit een pm in, ik stuur hem niet voor niets...

Maar dat is hier niet aan de orde, het gaat mij erom dat dat knopje niet klopt...
PM's kan je niet intrekken, zelfs als je na 1/10 sec. al spijt hebt ben je al te laat.
Ik heb het al eens eerder gelezen, dan moet er iemand de database induiken om ze te verwijderen. Ik weet niet meer wie dat was, maar hij wilde er een paar weghalen omdat er onzin in stond.

Meer soorten knoppen zou wel mooier zijn, dan kan je als mod kiezen wat er onder komt te staan:

Je topic is verplaatst => OK
Dit is een mededeling => Gelezen
Wil je dat niet meer doen => Accoord

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Raymond
als het niet belangrijk is, waarom komen ze dan irritant bij elke pageview?
Dat doen ze niet. Als je 1x op accoord klikt, dan is het goed.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

imho is de naam van het knopje niet zo heel relevant, de ene keer is 'gelezen' beter, de andere keer 'akkoord', weer een andere keer iets anders, etc.

Men moet er maar niet te zwaar aan trekken, dit blijft een forum...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.