Toon posts:

Was Zondag Nou Goedkoper ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En was het het waard om speciaal op Zondag te gaan voor de koopjes in de laatste minuten van de beurs ?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Floor-is

5.2

Ik heb een P75 voor een sigaret geruild, was wel leuk, maar verder heb ik niet echt koopjes gezien ofzo... (Niet om 16:55 iig)

Bericht hierboven

Verwijderd

Vooral de grote spullen waar ze nog veel van over hadden, werden redelijk vet afgeprijsd ja... Maarja, die waren dan ook niet voor nix over! :)

edit:

Het was trouwens wel handig dat ik een deelnemerspas had, want toen kon ik tenminste nog wat langer blijven voor de koopjes... ;)

Verwijderd

zullen we volgend jaar anders ivm deelnemerspas (en de optie tot verkoop van je ouwe zooi) met, zeg 100,200 man een standje huren, hebben we ook deelnemerspassies :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 16:47

AntonT

One Ton!

Op maandag 27 november 2000 23:18 schreef KroZNaXsZ het volgende:
zullen we volgend jaar anders ivm deelnemerspas (en de optie tot verkoop van je ouwe zooi) met, zeg 100,200 man een standje huren, hebben we ook deelnemerspassies :)
Bij een normaal standje krijg je maar 10 deelnemerspasjes... Bij meer mensen moet je per pas 12,50 dokken...

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Wat er wel op zondag was, is dat je muizen, game controllers en ander grut in 3voud bij al je aankopen kreeg na half 5.. of dat nou nuttig is, en of het fijne muizen zijn is een ander verhaal.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Op maandag 27 november 2000 17:30 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb een P75 voor een sigaret geruild, was wel leuk, maar verder heb ik niet echt koopjes gezien ofzo... (Niet om 16:55 iig)
LOL

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op maandag 27 november 2000 23:32 schreef AntonT het volgende:

[..]
Bij een normaal standje krijg je maar 10 deelnemerspasjes... Bij meer mensen moet je per pas 12,50 dokken...
entree 17,50 - 12,50 = 5,- voor huur stand. is dus best te doen en je kan dan toch alle 3 de dagen?
Pagina: 1