Ik heb een probleem met een pentium 2 350 Mhz en 64 MB ram en Windows XP....de modem(Alcatel Speedtouch (groene rog-achtige modem)) werkt en is aangesloten op een USB-Hub.Gewoon surfen doet ie wel,maar als ik MSN opstart veranderd het icoontje opeens naar Geel
....ook al zijn beide lampjes groen
en doet inet het niet meer.Als k de modem uittrek en opnieuw insteek crasht de pc
Heeft iemand dit probleem al gehad en kan hij me helpen ??
Ik heb niet die USB-modem, maar dat hij crasht heeft misschien te maken met dat je het apparaat zou moeten uitschakelen en ontkoppelen. Indien dat zou moeten kunnen dan heb je mogelijk in je task tray een icon gekregen van Windows die dat voor je zou moeten kunnen regelen.
Heb je dit MSN-probleem sinds kort (nieuwe MSN-versie eventueel?), of is dit al sinds de eerste dag dat je ADSL hebt?
Ik sluit me aan bij Psycho_NL's tip om de modem direct op de PC aan te sluiten om te kijken of je problemen verdwijnen.
Heb je dit MSN-probleem sinds kort (nieuwe MSN-versie eventueel?), of is dit al sinds de eerste dag dat je ADSL hebt?
Ik sluit me aan bij Psycho_NL's tip om de modem direct op de PC aan te sluiten om te kijken of je problemen verdwijnen.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
mja ik kom daarstraks online en is ze op internet met haar pc.....dus eens een koude start doen heeft wonderen gedaan...ik had alles al geprobeerd buiten dat.....