ati 700o in theater clone mode

Pagina: 1
Acties:

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ja alles door gezocht, zal het wel verkeer doen, maar het volgende probleem:
Een Ati 7000 (connect3d) op win xp geeft niet wat weer wat deze zou moeten doen in de clone mode en dan theater. De overlay (film) op de tv-out zou full screen moeten zijn. Krijg alleen een kopie van de monitor te zien op de TV.
- Alle refreshrates al geprobeerd
- Alle bit dieptes al geprobeerd (8,16 en 32)
- Alle hardware accels al geprobeerd
- Nieuwste driver al geprobeerd
- Monitor op full screen > TV op full screen werkt goed
- Het windows bureau blad uitbreiden naar tv-out al geprobeerd

• lazyed
  • Niet online
jaja die laatse o in het topic title moet een 0 zijn, ik weet het

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je in het display-properties scherm en dan het 'Displays' tabje wel de TV als secundair aangeklikt (2de vierkantje dus)? En dan bij bij het tabblad 'overlay' theather mode aanvinken.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 15:04

Tim Schuhmacher

abasios

theater (overlay) mode wordt pas bij programma's gebruikt die overlay gebruiken - ik ben geen expert, maar ik heb het zelfde als wat jij beschrijft; een kopie van mijn beeld op de monitor totdat ik dus een filmpje in bijvoorbeel bsplayer afspeel. Dan knippert mijn monitor beeld even op zwart en weer terug. Film is dan fullscreen te zien op de tv en kan ik op de pc gewoon doorwerken. Dus andere programma's voor de film plaatsen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jah, de player moet natuurlijk wel overlay gebruiken :) Sommige versies van win media player doen dat volgen smij niet.. dus gewoon ff een paar programma's proberen. En ik heb ook wel es dat preview functie van kazaa zit te k*tten waardoor overlay ook niet werkt (kom je dan pas achter als je al een uur lang andere drivers aan het proberen bent enzo). Dus voor de zekerheid kazaa ook ff uitzetten.

• lazyed
  • Niet online
Het is geprobeerd met verschillende players en kazaa stond uit. Het is dus inderdaad de bedoeling dat de film fullscreen op de TV wordt weergegeven en dat ik op de monitor het normale beeld krijg en dus verder kan werken. Dit lukte mij op een andere computer met een andere ATI 7000 wel.
Pagina: 1