Toon posts:

Hercules Digifire 7.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Hercules Digifire 7.1 geluidskaart en al meteen een heel vervelend probleem.
Na de installatie van de sofrware deed alles het perfekt maar er was ineens een probleem waarvan ik nu niet eens meer weet wat dat was maar doordat ik de software heb gedeinstalleerd werkt de geluidskaart niet meer, snap er niks van :'(
Ik heb geprobeerd de digifire te verwijderen via configuratiescherm en dan software en daar het bewuste programma te verwijderen maar het gekke is dat als ik dat doe krijg ik de melding "wilt u de geselekteerde toepassing met al zijn componentenn volledig verwijderen?"
Ik klik dus op ja en moet dan de computer opnieuw opstarten maar als ik dat doe dan zit het programma er nog gewoon in en laat zich na de nieuwe start ook niet opnieuw installeren, krijg dus steeds dezelfde melding weer als ik zonet beschreef :'(.
Wie kan mij helpen dat ik die software echt verwijderd krijg zodat ik het opnieuw kan installeren? Graag hulp :|

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 08:21
Misschien eens veilige modus proberen??? En welke windows versie gebruik je?

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
xp, ik moet zeggen dat ik het wel al uit het register heb verwijderd, maar pas nadat de problemen er al waren en zelfs dan blijft het er nog inzitten :(

Verwijderd

Topicstarter
Snap er niks meer van, niks lukt om het eruit te krijgen :(

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hoe ik dit op kan lossen?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
riri, het is niet netjes om het topic na minder dan 24 uur omhoog te schuppen met geen extra informatie. Heb je zoals griffin2k gevraagd heeft in veilige modus op te starten? Heb je de software gedeinstalleerd eventuele directories en overige (registry) verwijzingen compleet verwijderd? Heb je de kaart al eens in een andere pc gedaan? Heb je je eigen pc al eens opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
oké, wist niet dat dat niet mocht maar zit met m'n handen in het haar :( software gedeinstalleerd en dat is nou juist het probleem het gaar er niet uit en kan het niet opnieuw installeren :( in andere computer doet die het wel, heb het uit het register gahaald maar wat bedoel je met verwijzingen? Kun je me vertellen hoe ik dat moet doen?

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt!!! :)

En wel zo:

ga naar Start, Uitvoeren, typ: regedit en druk op OK. Je ziet nu de mappen van het Register.
Klik op het plusje voor HKEY_LOCAL_MACHINE,
in de lijst die uitrolt klik je op het plusje voor Software,
in de lijst die uitrolt klik je op het plusje voor Microsoft,
in de lijst die uitrolt klik je op het plusje voor Windows,
in de lijst die uitrolt klik je op het plusje voor Current Version
en in de lijst die uitrolt klik je tenslotte op het plusje voor Uninstall.
In de lijst die dan uitrolt staan de programma's die op je computer zijn geïnstalleerd.
Je kunt het programma dat jou problemen geeft bij het verwijderen hier met de rechtermuisknop selecteren en dan kiezen voor Verwijderen.
LET OP: je kunt meerdere programma's van dezelfde fabrikant op de computer hebben staan. Verwijder je zonder meer de naam die je bekend voorkomt, dan zou je op die manier ook zonder het te willen een programma van dezelfde fabrikant verwijderen wat je nog wel wilt gebruiken.
Klik daarom in de lijst van Uninstall eerst op het plusje wat er voor staat en verwijder alleen het gewenste programma.
Volg je deze gebruiksaanwijzing, dan kan er weinig mis gaan.
Tot slot kun je dan alle nog resterende mappen, bestanden, snelkoppelingen, pictogrammen enz. van het programma zonder problemen van de harde schijf verwijderen.

Met dank aan compcrazy
Pagina: 1