Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
firewire = firewire
veel verschil zal er niet in zitten. Heb zelf een dynalink gehad die het prachtig deed. Nu niet meer nodig omdat ik zit met o.b. firewire op een Nforce2 plankje.
en wat betreft compatibility hoef je je weinig zorgen te maken
veel verschil zal er niet in zitten. Heb zelf een dynalink gehad die het prachtig deed. Nu niet meer nodig omdat ik zit met o.b. firewire op een Nforce2 plankje.
en wat betreft compatibility hoef je je weinig zorgen te maken
Verwijderd
Het is trouwens "welk" firewire kaartje, niet "welke" firewire kaartje.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 23:05 ]
Sitecom Firewire Desktop Kit
die heb ik en ben er heel tevreden mee
die heb ik en ben er heel tevreden mee
[ Voor 79% gewijzigd door Toet3r op 04-07-2003 23:10 ]
Of "Welke" firewire kaartVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 23:05:
Het is trouwens "welk" firewire kaartje, niet "welke" firewire kaartje.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik hen een Advance kaart bij Alternate weg die kostte 3 maand geleden 35 euro. 2 poorten zitten erop en 1 intern op de kaart. Hij werkt perfect ik gebruik hem dagelijk voor videobewerking....
Da's niet waar. Het ene mainboard is het andere mainboard niet, en het is net zo met firewire kaarten. Er zijn meerdere chipsets die niet allemaal even goed zijn. Bovendien is de voeding niet altijd even goed. Een goed voorbeeld is de iPod die behoorlijke eisen stelde aan de kwaliteit van de firewire kaart.Terw_Dan schreef op 04 July 2003 @ 23:00:
firewire = firewire
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik doelde hiermee eigenlkijk op de compatibility.Exirion schreef op 05 July 2003 @ 00:43:
[...]
Da's niet waar. Het ene mainboard is het andere mainboard niet, en het is net zo met firewire kaarten. Er zijn meerdere chipsets die niet allemaal even goed zijn. Bovendien is de voeding niet altijd even goed. Een goed voorbeeld is de iPod die behoorlijke eisen stelde aan de kwaliteit van de firewire kaart.
als het IEEE1394 is da zal het compatible zijn met 1394 devices
Als je nog geen goede geluidskaart hebt, kun je gelijk de Creative soundblaster audigy oem aanschaffen. Zit ook gelijk een FireWire aansluiting op. Kost een eurootje of 50
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Pagina: 1