Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Laat Quake niet een log achter in zijn installatie directory?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Welke versie zit erop? Misschien moet je patch 1.32 er eens opzetten, kijken of dat helpt. Zo niet; Heb je recent geupdate? Je Windows, drivers of ander spul? Daar kan het ook aan liggen.
We get back at 'ya
.
We get back at 'ya
Verwijderd
je hebt niet voor nix een cd gekregen (bij aanschaf van q3
)
gewoon re-install zoiets heb ik ook eens gehad. was niet meer tefixen (niet zoals ik het deed iig) re-installen en klaar (wel configs updaten) en mods
gewoon re-install zoiets heb ik ook eens gehad. was niet meer tefixen (niet zoals ik het deed iig) re-installen en klaar (wel configs updaten) en mods
het beste is q3config.cfg saven met al je settings en timings, dan een re-install je q3config.cfg terugzetten en voila een schone Quake3
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
nou, ik heb nu al quake 5 of 6 keer opnieuw geinstalleerd, PR1.32 staat er ook op enzo, nieuwste drivers etc.... het werkt gewoon NIET
Verwijderd
Tis omdat je binnen 1 minuut replyde op mijn reply . maar anders zou ik zeggen van het is al gezegt hoorGreentumb schreef op 04 juli 2003 @ 22:38:
het beste is q3config.cfg saven met al je settings en timings, dan een re-install je q3config.cfg terugzetten en voila een schone Quake3
heb je wel internet? Ik krijg de zelfde foutmelding als ik geen internet verbinding heb.
Stom maar waar!
Stom maar waar!
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
En wat zegt het error report ?
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Mijn error-report zegt hetvolgende.....

en...

en...
Pagina: 1