Ik ben niet helemaal teveden met de searchfunctie. Om even wat op te noemen:
- Ik kan niet zoeken op topictitel en/of inhoud. Ik heb graag beide opties, dus een trefwoord voor de titel en de inhoud van het topic. Vaak staat er een tag in de titel ('[mozilla]' bijv) waarop ik wil zoeken.
- Sorteren op topictitel werkt voor geen meter. Eerst komt de é en daarna de z. (ik bedoel dus dat de é bij/na de e hoort)
- Er zit totaal geen logica in de volgorde van de opgegeven woorden. Al zet je woorden die je belangrijk vindt vooraan, dan is er kans dat er geen zoekresultaten zijn. Verwissel je ze, dan zijn er opeens wél een heleboel topics.
- Zodra er geen topics zijn gevonden gaat het formulier weg en komt er een foutmelding, moet ik weer op de back-knop vertrouwen.
- Kan de volgorde van de fora niet worden aangepast? Ik bedoel: ik denk niet dat er veel in het mededelingenforum wordt gezocht, misschien is het handig om het grootste forum bovenaan te zetten (of de groote categorie). Ik moet nu telkens naar beneden scrollen, of misschien twee van die lijsten naast elkaar oid.
- Gevonden topics in een nieuw venster openen als het kan. Vaak moet je nog meer dingen af en kan het zijn dat je nogal diep in een topic moet graven. Voordat je het weet ben je je search-opdracht kwijt.
[ Voor 5% gewijzigd door LauPro op 05-07-2003 00:03 . Reden: toch maar even wat vriendelijker gemaakt ;) ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!