Toon posts:

PC op me TV

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3D kaart.
Geforce2 TI en nu wil ik me PC Beeld ook op me Tv hebben maar krijg het niet voor elkaar. Iemand enig idee hoe het moet de TV die ik heb is een JVC AV-28GH1SUF.

Ik heb al een tijd zitten kloten eraan maar krijg het niet voor elkaar. Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Als je meer info nodig heb roep maar.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lees deze eens

De grote tv-out FAQ

En verder eerst zoeken voordat je iets post...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik ga het effe doornemen.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik niet vinden of de Geforce 2 TI ook de beschiking heeft over Nview.

Verwijderd

rechtermuis op buroblad dan eigenschappen klikken dan instellingen dan geavanceerd dan een van die tab bladen en voila... heje wel 2 aansluitingen op de kaart? DFI extra er bij met hulpstuk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een kabel met begin een gele stekker en aan het einde een gele stekker die heb ik erin gedaan en meer doet ie niet. Ik heb al bij burea -> monitor gedoe gekeken. Daar krijg ik dan wel opties van nvidia met zon extra menutje aan de zijkant maar daar is niks te vinden over clonen ofzo.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Zat er geen manual bij je videokaart? Daar moet het wel in staan. En anders kan je die manual wel via de site van JVC downloaden (of even zoeken met Google). 8)

Wanbeleid is ook beleid.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.