Toon posts:

real palyer en zplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Real player blijft telkens avi-files te openen ondanks dat ik zoomplayer heb toegewezen als default media player. Hoe kan ik dit eens en voor altijd wijzigen!?
alvast dankjewel!
Jacques.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 12:54

Sick Nick

Drop the top!

real player uninstallen ;) :p

dan media player classic installen en daar alles mee afspelen, kan je meteen ook zoomplayer eraf schoppen.

ow ja, hoe je het ook oplost is om de files die real aan zichzelf bind te editen bij de prefs van het prog

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In realplayer uitschakelen en dan pas in zoomplayer inschakelen lijkt me idd de manier. Ook kan je met de hand gaan koppelen via folder options - file types, maar dat spreekt voor zich. Van ellende het register induiken is ook een optie, loop HKCR even door :)

Maar welk OS gebruik je eigenlijk? WOS Policy --> essentiele en zelf verplichte informatie in WOS (en nog relevant voor je vraag ook. Ik zal je topictitel dan ook aan gaan passen als je je OS even noemt, zeg dan ook even wat over versies van programma's en zo, kan nooit kwaad :P ). Maar met bovenstaande tips moet je er al goed uitkomen lijkt me :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dankjulliewel! Zal binnenkort alle informatie updaten en voortaan het besturingssysteem noemen!