PCTV oude versie

Pagina: 1
Acties:

• Ridcully
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 17:16
ik heb een hele oude versie voor m'n miroVideo PCTV Pro kaar (versie 2.2 ofzo, de cd heet namelijk PCTV_220, dus ik denk 2.2) maar die werkt dus niet als onder windows 2000, hoe krijg ik dit voor elkaar? ik heb al gezocht met google naar nieuwe drivers ofzo, maar die kon ik niet vinden. als ik bij Pinnacle de PCTV software download wordt ie gezien als een PCTV Rave, en er staat dat ie versie 5.x van de Pro moet hebben om er een Pro versie van te maken, die heb ik dus niet...

iemand een idee?

Verwijderd

Even mailen met Pinnacle en kijken wat hun ervan vinden.

Verwijderd

ja ook als je een pctv pro kaartje hebt en je dl die software bij pinnacle en je install die dat zegt hij ook pctv rave is standaard software die je daar krijgt en anders moet je de compl software van hun kopen

• Ridcully
Dus dan zou ik 't moeten kopen..., wist niet dat 't kon, denk ook dat dat in mijn geval zou moeten dan, :( jemig :S

Verwijderd

ik heb een miro video pctv (niet pro) en had het zelfde probleem toen ik naar xp ging
maar ik heb op gelost met de conexant bt driver en dscaler

conexant bt driver http://www.bracket-trader.com/BTInstaller.exe
dscaler http://prdownloads.source...einterlace/DScaler401.exe

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

De nieuwste versie van de pinnacle pctv pro zeurde bij mij constant dat er oude software op de computer stond, ik heb alles bijna verwijderd en toen kon ik 'm eindelijk installeren.

Heb je de nieuwste al geprobeerd te installeren?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 14:38

Puck

EINDBAAS.org

Gewoon dScaler installeren. Werkt altijd en een stuk beter/sneller/lichter etc :P (zie link JMMadKiller)

Arrived anxious, left bored

• Ridcully
Ik had de nieuwste al gedownload ja, maar daar kreeg ik dus Rave ipv Pro

ik heb nu Dscaler gedownload en dat erkt idd een stuk makkelijker :) bedankt voor de tip! alleen, kan je daar ook radio mee luisteren?

[ Voor 12% gewijzigd door Ridcully op 05-07-2003 10:38 ]

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 14:38

Puck

EINDBAAS.org

Hmm radio volgens mij niet...maar zijn volgens mij ook wel andere programma's voor.

Arrived anxious, left bored

Pagina: 1