ETM's Muziek rippen

Pagina: 1
Acties:

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03
Enter the Matrix heeft vind ik nog wel wat leuke muziek maar hoe krijg ik ze uit het spel?

In de mappies zijn te vinden .adx bestanden. Volgens GooGle en wat andere sites zijn dat vaak Dreamcast bestanden en moeten ze met een convertor simpel om te bouwen zijn. Dus niet. De bestanden worden niet herkend als Dreamcast bestanden, worden niet geopend in WinZip e.d., ook niet met GAP (Game Audio Player).

Iemand enig idee hoe deze .adx'jes om te zetten naar wav of mp3? Of heeft iemand de wav'jes 8)
-- Dus niet met een adx2wav.exe programmaatje :+ --

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe je ze moet converteren weet ik niet, maar volgens mij kan je ze wel met een bepaalde WinAmp plugin afspelen, dat is mij in iedergeval al een tijd geleden gelukt met Unreal Tournament (en Unreal) gelukt.

hier meer info
hier (user) reviews
en hier de plugin

Als deze links niet werken:
classic.winamp.com => Plugins => Browse plugins => Search for 'ADX'

Dan heb je de muziek in ieder geval buiten ETM :)

-edit-
hmm, dit is niet wat je zoekt, dit is idd voor DC spellen :/
Ik ben bang dat je dan een tijdje moet wachten, het duurt even voor dit soort dingen gemaakt worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 04-07-2003 20:19 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• IceEyz
Nee dat is 't niet nee.... Maar ik heb geduld, hoop ik :+

• IceEyz
Toch iets te weinig geduld ;)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Héél misschien is het een beetje off-topic maar ik wil die muziek ook rippen of apart downloaden. Maar weet iemand van welke artiest dat nummer bij de credits is? Aan het einde dus?

• IceEyz
Ik zit nu op de verkeerde pc maar in de manual (pdf) staat dacht ik achterin een lijstje met wat namen en bands die te maken hebben met de muziek en het geluid.
Downloaden zou ik ook wel willen maar dat wordt een beetje moeilijk als de muziek niet uit het spel te halen is. Mocht je het kunnen downloaden, mijn oren staan open :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hé bedankt, daar stond het inderdaad tussen! Je moet al die nummers gewoon met KaZaA o.i.d. downloaden als je ze per sé wilt, dat lijkt me veel efficiënter dan het proberen te rippen met één of ander vaag programma.

• IceEyz
Het probleem is dat er alleen maar de niet-instrumentale nummers te downloaden zijn. Dus niet de nummers die bewerkt / speciaal gemaakt zijn voor ETM en die wil ik juist zo graag hebben. :9

• IceEyz
Misschien leuk voor de mensen die hier ook baat bij hebben:

Er is ondertussen een redelijk goed dos-tooltje om de .wad's .adx's en de .adp's om te zetten naar een .wav
Zie hier: de ETM Sound Manager v1.0.1

http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=7625

Oh ja, 1 op de 100 gaat er fout :)
Pagina: 1