Toon posts:

[access] Tekstveld met tabfunctie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een behoorlijk tijdje lopen zoeken maar zonder resultaat.

Ik heb een klantendatabase gemaakt voor een zeilmakers bedrijfje. Dat werkt allemaal prima. alleen willen ze voor elke klant graag een veld voor "opmerkingen". Ze vullen daar gewoon in wat een klant heeft gekocht, laten repareren etc. Ook vullen ze in dat "opmerkingen" vak ook bedragen in. Nu willen ze graag dat ze die met behulp van een TAB functie mooi onder elkaar zetten. Ik heb van alles geprobeerd maar het is mij niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen.

Wie heeft hier een oplossing voor???

Alvast bedankt

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Nu willen ze graag dat ze die met behulp van een TAB functie mooi onder elkaar zetten. Ik heb van alles geprobeerd maar het is mij niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen.
1)Wat lukt er dan niet precies?
2)Wat voor foutmelding krijg je eventueel?
Graag dus wat meer informatie over wat er fout gaat ;)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ieder object op een formulier maakt gebruik van tabstops (kijk maar in de eigenschappen van een object.

Je kunt van ieder object het nummer veranderen waarbij 1 als eerste komt, daarna 2, 3, 4, etc. Het is niet zo moeilijk en je kunt het ook vinden als je op F1 drukt, het sleutelwoord is dus "tabstops". :)

Edit:
Uhm, sla ik hier de plank mis?
Heeft de topicstarter het soms over tabbladen?

[ Voor 15% gewijzigd door bazs2000 op 04-07-2003 18:07 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die tabfunctie bedoel ik niet. Ik bedoel een TAB functie netzoals in Word of een andere tekstverwerker. Niet dat je zozeer de marges in hoeft te stellen ofzo, maar alleen om tekts of getallen mooi kan uitlijnen

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

momania

iPhone 30! Bam!

Je kan bij de eigenschappen van dat veld instellen dat hij niet mee moet doen in de normale TAB zaken (dus een vel verder focussen).
Dan kan je de TAB gebruiken om uit te lijnen in dat veld.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

En binnen VB(A) heb je ook nog de key property 'WantTabs' of iets van die strekking waarmee je dus het gedrag krijgt waar momania op doelt.

Professionele website nodig?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Set the EnterKeyBehavior for that textbox to NewLineInField.

Google ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Microkid op 04-07-2003 21:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1