[Office 2000] Office snelkoppeling herstellen

Pagina: 1
Acties:

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
Ik heb per ongeluk (ja echt! ;)) de snelkoppeling in het start menu van Office Document Openen verwijderd...

Hoe krijg ik hem terug, ik mis hem eigenlijk wel (een beetje maar hoor :P).

Boehoe :(.....

Verwijderd

Bij het opnieuw installeren kiezen voor herstellen... dan stelt hij de snelkoppelingen ook opnieuw in....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Dat is een van de eerste zaken die ik juist expres weggooi :X

Maar ik neem aan dat je vraag is hoe het weer terug te krijgen - zie dus Firemoth. En anders zou iemand de kunnen moeten posten maar ik kan me dan voorstellen dat je OS belangrijk wordt: welk OS heb je? Als alternatief kan je natuurlijk zelf alle executables in de office directory nalopen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ga naar de map waar je Office geïnstalleerd hebt, en doe dan bij bv Word.exe "snelkoppeling maken naar bureaublad" en dan zet je hem vanaf daar terug in het "Start MENU" Dit doe je ook bij de andere! ;)

• Coolhva

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
GheGhe Ivo .. Zeer handig ;)
Ik draai hier op een vers geinstalleerde Windows XP Pro.

Ik wil eigenlijk gelijk de sjablonen zien, snap é vous. Zodat je gelijk het juiste sjabloon kan openen.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

De snelkoppelingen voor Nieuw Office Document en Office Document Openen staan gewoon ergens in de Office mappen, als je dan een snelkoppeling naar die snelkoppeling maakt, en die naar je Startmenu verplaatst, klaar!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

osa.exe -f

• Coolhva

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
Elevater you are a life saver....(!)
Ik heb nog even een KB opgezocht bij microsoft over osa.exe of osa9.exe (office 2000).

http://support.microsoft....kb/articles/Q210/8/75.ASP

Daar staan alle switches, enne ik had -n nodig...

[ Voor 12% gewijzigd door Coolhva op 04-07-2003 19:08 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Coolhva schreef op 04 July 2003 @ 19:08:
Daar staan alle switches, enne ik had -n nodig...
Ik heb per ongeluk (ja echt! ) de snelkoppeling in het start menu van Office Document Openen verwijderd...
:P

• Coolhva

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
Ja maar met 1 ongeluk komen er meer (Murphey's Law o.i.d.) dus niet alleen openen maar ook Nieuw Office Document openen had ik verwijderd. :P

Normaal verwijder ik ze altijd maar deze keer had ik deze snelkoppeling eens echt nodig...
Ik wil eigenlijk gelijk de sjablonen zien, snap é vous. Zodat je gelijk het juiste sjabloon kan openen.
Met een beetje nadenken kwam je al tot de conclusie dat het nieuw moest zijn.
Dus dat ik een nieuw document wilde openen :? :P

Maar in ieder geval bedankt! ;)
Pagina: 1