Toon posts:

Internet werkt niet meer na reboot...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg op de Win98 computer nu deze error nadat ik hem ge-reboot heb en ook nadat ik heb ge-re-format heb en ge-reinstalled:

De netwerkadapter Realtek TRL8029 Ethernet Adapter and Compatibles (0003) werkt niet goed. U zult het misschien opnieuw moeten installeren. Zie probleemoplosser: Netwerk in de inhoudsopgave van Help voor meer informatie.

Ik heb al geprobeerd alles en alle netwerk-informatie te re-installen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
netwerkkaart eruit, opnieuw opstarten, netwerkkaart er opnieuw inbouwen

anders heb je gewoon een kapotte NIC, dat is niet het einde van de wereld

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Waar zit hij vast? Hoe haal ik hem eruit :|
Found...

@Home zei eerst dat het aan software-gedoe lag, daarna aan kabel en nu aan netwerk-kaart.

Via een router werkt alleen de andere computer.
Direct op ene computer werkt hij niet.
Direct op andere computer wel.
Dus bij ene computer werkt hij zowieso niet.
(kabel kan niet)

Ik heb windows helemaal opnieuw geinstalleerd op de ene computer (oude, stond weinig/niets op).

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 18:09 . Reden: Meer info + nieuwe vraag ]

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:54

Edho

Heeft Canon A570IS

Is het niet gewoon een kwestie van de juiste driver voor deze netwerkkaart te installeren?
Als je nog een pc hebt die wel op internet kan is het simpel genoeg. Driver zoeken, op disketje naar andere pc brengen en in apparaatbeheer bij de eigenschappen van de kaart driver vernieuwen. Als je niet echt de naam van de kaart hebt kun je even op de chipjes van de kaart kijken, daar staan meestal wel nummers op waarop je weer op internet kunt zoeken.

Edho