[PC] Dransik

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:47
Ben je diablo2 een beetje zat? Of wil je andere afleiding af en toe ( Simon ;) )
Neem eens een kijkje op www.dransik.com

Het is een verder geavanceerde game, met veel meer mogelijkheden om je character op te bouwen.
Wel zijn de graphics wat minder, maar dat bederft de het spel helemaal niet :)

Dus naast het feit dat je constant vecht tegen monsters, kan je hier ook besluiten om te gaan "farmen" of hout hakken/bewerken, e.d.

Het is wel dat je de eerste 30 dagen gratis kan spelen en daarna ALS je verder wilt spelen dien je te betalen. Magoed een ander spel moet je ook kopen :)

Ik speel op de "sanctuary" server.

Zijn er vragen dan hoor ik die graag :)

Verwijderd

anc schreef op 04 July 2003 @ 17:18:
Ben je diablo2 een beetje zat? Of wil je andere afleiding af en toe ( Simon ;) )
Neem eens een kijkje op www.dransik.com

Het is een verder geavanceerde game, met veel meer mogelijkheden om je character op te bouwen.
Wel zijn de graphics wat minder, maar dat bederft de het spel helemaal niet :)

Dus naast het feit dat je constant vecht tegen monsters, kan je hier ook besluiten om te gaan "farmen" of hout hakken/bewerken, e.d.

Het is wel dat je de eerste 30 dagen gratis kan spelen en daarna ALS je verder wilt spelen dien je te betalen. Magoed een ander spel moet je ook kopen :)

Ik speel op de "sanctuary" server.

Zijn er vragen dan hoor ik die graag :)
Uehm ik heb een vraagje kheb deze game al eens eerder geprobeert mensne hij is leuk hoor :D

maar4i k heb nu een nieuwe verslaving en ik moet zeggen dat die toch wat groter is [rml][ Free MMORPG] Dragon Raja[/rml]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:54 ]

Verwijderd

Sorry speel al PSO :)

zown die graphics zien er effe lelijk uit... draait dit op een 486er?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 18:14 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je de sluit message van het vorige topic wel gelezen?
White Dust schreef op 04 July 2003 @ 17:08:
Lees even Aanvullende FAQ en policies Spielerij door en dan met name wat onder Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic? staat.
Graag een iets betere startpost, aangezien het spel niet tekst based is kun je gerust wat meer er van maken ;)

Dit topic is gesloten.