Ik heb een website gemaakt voor een wielren stichting. Ik heb vele malen geknoeid met een goed menu. Eerst had ik een menu met java applets, alleen als iemand de site bezocht die geen java had geinstalleerd, dan werkte het menu maar half. Nu heb ik dus een programma gebruikt voor het genereren van javascript menu's (allwebmenus pro 3.1) Dit programma beweert menus te kunnen maken met javascript en DHTML die op alle systemen goed werkt.
Maar nu mijn probleem: De voorzitter van de stichting gebruikt nog een computer met win98 en IE5.5. Als hij de site opent en hij klikt op het menu, dan wordt het menu 2 maal opgestart op de zichtbare pagina. Ik heb hier geen last van (winXP pro SP1 met IE6 SP1). Ik heb helaas geen systeem waar ik dit kan testen, zodat ik ook niet kan uitvinden waar het fout zit.
Is er iemand die dit kan testen? of mij kan vertellen waar de fout zich bevindt? Het makkelijkste is om te zeggen om te upgraden naar IE6, maar dat kan ik niet iedereen verplichten die de site komt bezoeken.
ter info: de website van de site is: www.wielerrondepoeldijk.nl
Maar nu mijn probleem: De voorzitter van de stichting gebruikt nog een computer met win98 en IE5.5. Als hij de site opent en hij klikt op het menu, dan wordt het menu 2 maal opgestart op de zichtbare pagina. Ik heb hier geen last van (winXP pro SP1 met IE6 SP1). Ik heb helaas geen systeem waar ik dit kan testen, zodat ik ook niet kan uitvinden waar het fout zit.
Is er iemand die dit kan testen? of mij kan vertellen waar de fout zich bevindt? Het makkelijkste is om te zeggen om te upgraden naar IE6, maar dat kan ik niet iedereen verplichten die de site komt bezoeken.
ter info: de website van de site is: www.wielerrondepoeldijk.nl
Nooit geschoten is altijd mis | System specs