Ik heb afgelopen maandag een brief naar PLanet Internet gestuurd dat ik mijn adsl abonnement op wou zeggen. Het abonnement loopt af eind augustus, op de door hun (toch al twijfelachtige) termijn van een jaar.
Krijg ik drie dagen later al een brief terug met deze mededeling (de eerste alinea):
Krijg ik drie dagen later al een brief terug met deze mededeling (de eerste alinea):
Dit is toch volstrekt belachelijk! Ik heb toch zeker het recht om mijn abonnement op te zegggen en ik wel helemaal geen planet meer. Ik ben die gasten meer dan zat. De volgende brief is alweer de deur uit maar ik wou dit gewoon even kwijt. Ronduit belachelijk lijkt mij.Onlangs heb u ons gevraagd om een tussentijdse opzegging van ADSL-abonnement. Dit verzoek kunnen wij helaas niet uitvoeren. Een verhuizing is voor ons geen reden om het door u aangegane ADSL abonnement tussentijds te beëindigen. Als ADSL/MxStream op uw nieuwe adres niet verkrijgbaar is, zal uw ADSL/MxStream abonnement, automatisch worden beëindigd bij zowel Planet Internet als KPN.
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5