Toon posts:

[HW] Geen beeld!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een waterkoeling ingebouwd, alles leek goed te gaan totdat ik mijn pc aanzette. Ik kreeg geen beeld. Het watersysteem had niet gelekt en ik weet zeker dat daar geen probleem mee is. Ik heb de videokaart vervangen en een andere monitor genomen maar beiden zonder resultaat.

Ik hoor niets piepen en de pc valt ook niet uit, en de processorcore wordt warm.
Ik weet nu echt niet meer wat ik nog kan doen. Ik zou denken als iets met het mobo aan de hand zou zijn dat er dan iets ging piepen of niet???

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 23:26

Giblet

Dingen

pci videokaart ook geprobeerd?
[edit]
volgens mij hoort deze ergens anders thuis ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Giblet op 04-07-2003 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb een pci video kaart gebruikt, dat is namelijk mijn enige werkende reserve.

Trouwens die ander kaart is een Geforce 3 die het altijd gedaan heeft. Volgens mij ligt het ook niet aan de videokaart.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:09 ]

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Test proc, geheugen, en videokaart eens in een andere PC, dan weet je of het aan een van die dingen ligt of niet :)

Verwijderd

ik zou gewoon ff checken of alles goed zit aangesloten of er nergens stof tussen etc..

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sluit eens een fan aan op de CPU_fan connector. Misschien mist die die, ook al lijkt het me niet waarschijnlijk. Je weet nooit :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit graag lezen eer je post :)

en daarin vooral:

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Eerst de troubleshooter aflopen, dan pas (indien nodig) posten mét bevindingen. Dat is hier niet gebeurd, dus dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.