Toon posts:

Constant 1 kb upl/downl

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mijne du meter heb ik constand 1 kb upload en download. Dit is 24/24, zelfs als ik niets op internet doe,totaal niets. Ook liggen er geen p2p progs aan enzo,dusja, ik peis da een of ander virus is(nochtans geformateert en heb firewall) Weet iemand wa da kan zijn en hoe te verwijderen?

cst=constant ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:52 ]

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 06:25

Masselink

Voor de dorst

Niet toevallig Windows-Updater aan staan ?

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 16:51:
Volgens mijne du meter heb ik constand 1 kb upload en download. Dit is 24/24, zelfs als ik niets op internet doe,totaal niets. Ook liggen er geen p2p progs aan enzo,dusja, ik peis da een of ander virus is(nochtans geformateert en heb firewall) Weet iemand wa da kan zijn en hoe te verwijderen?

cst=constant ;)
arp trash

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 10:30
Als je een firewall hebt kun je toch wel loggen welk verkeer er in- en uitgaat?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Broadcast, enzo. Boeit 1 kb :?

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kunnen jullie wat meer info geven over arptrash en broadcast? Ik heb namelijk ook steeds een download (soms ook wat upload) van 1 tot 2 kb/s, soms ook wat minder (zie anders Pastasaus in "Waarom download windows ook als ik niks " ).

@jep: opzich is dat niet zo erg nee, maar zoals je in bovenstaande post kan zien hebben wij bij zeelandnet een downloadlimiet waar we dus elke maand overheen zitten (en dan moet je dus extra dokken :( )

Verwijderd

Misschien MSN/ICQ o.i.d.?

Type eens in DOS-venster "netstat" in en kijk waar je verbinding mee hebt...

Verwijderd

voor spyware gechecked?
Pagina: 1