Toon posts:

Outlook Express blijft plakken

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil outlook express definitieg wegsmijten, onder XP. Ik heb het al gedaan via Onderdelen van windows of zoiets bij software.
Ook heb ik de map C:\Program Files\Outlook express\ leeg gegooid. Toen vervolgens nog eens C:\Documents And Setting\Inlognaampie\Application Data\IDENTITIES\ leeg gegooid.
Toen keek ik weer in C:\Program Files\Outlook Express\ en daar stonden weer wat bestanden :S die nog een keer weggegooid en een paar keer op F5 gerost, maar na enkele seconden, zoals je al kon raden bij Microshit, stonden ze er weer

En toch nog als ik Outlook Express opnieuw installeer staan er al mijn oude mailtjes en instellingen :S

Hoe kan ik nou Outlook Express definitief bannen?

Verwijderd

zoals je zei: verwijderen windows components? daar lijkt me niks mis mee, dan moetet lukken

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:17 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Er zijn hier zat topics via de search te vinden over het verwijderen van Outlook Express.
[search=outlook,express,verwijderen]

Ook wil ik je even op de Windows Operated Systems - Policy wijzen waarin het volgende staat:
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen
Kom je er na de info in de andere topics nog niet uit, dan mag je weer (in beschaafde taal) een nieuw topic openen :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.