Toon posts:

Produkt niet meer leverbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Minolta d'Image Scan Elite II - niet meer leverbaar bij foto Konijnenberg (vervangen door de ongeveer 200 euro duurdere Scan Elite 5400 - die niet in de pricewatch staat) en ook niet te krijgen bij Internet Cameras Direct.
Dit is dezelfde scanner als de Scan Elite II (dus zonder 'd'image')

Overigens: ik kom er niet uit waarom ik direct na inloggen weer ben uitgelogd..
accepteer alle cookies, gebruik IE6 op laagste security instellingen, heb al geprobeerd met en zonder javascript, firewall staat ff uit, etc.. direct nadat de popup zegt: u ben ingelogd etc. en verdwijnt, gebeurt er niks.. (ik meen me te herinneren van vroeger dat het scherm dat refresht)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 16:30 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:30:
De Minolta d'Image Scan Elite II - niet meer leverbaar bij foto Konijnenberg (vervangen door de ongeveer 200 euro duurdere Scan Elite 5400 - die niet in de pricewatch staat) en ook niet te krijgen bij Internet Cameras Direct.
Dit is dezelfde scanner als de Scan Elite II (dus zonder 'd'image')
Daar zal ik even naar kijken :).
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:30:
Overigens: ik kom er niet uit waarom ik direct na inloggen weer ben uitgelogd..
accepteer alle cookies, gebruik IE6 op laagste security instellingen, heb al geprobeerd met en zonder javascript, firewall staat ff uit, etc.. direct nadat de popup zegt: u ben ingelogd etc. en verdwijnt, gebeurt er niks.. (ik meen me te herinneren van vroeger dat het scherm dat refresht)
Systeemtijd en -datum staan goed ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
yup, datum is 5 juli 2003 en tijd is: veel te vroeg.. koffie!!!
Dank voor de aanpassing m.b.t. de d'Image Scan Elite II, *maar* er staat nog steeds een aparte vermelding voor de Minolta Scan Elite II (dezelfde scanner) en daar staat wel nog dat Konijnenberg hem zou hebben :D

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En ook die verwijzing is gedaan :).

• Dutchsauron
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

Dutchsauron

Mooooh

Is het gebruikelijk om dit soort dingen hier te vermelden? Dan weet ik er ook nog wel één. PChut, dit is nu tijdens vakanties alleen nog maar GSMhut, op PC-gebied komende maand vrijwel niets meer leverbaar, en dit vrijwel niets is letterlijk! ik heb met deze mensen al telefonisch contact gehad hierover en ze hebben dit bevestigd. Ook Conlines heeft b.v. de maxtor diamondmax plus9 250Gb nergens op z'n website staan terwijl deze schijf op de tweede positie in de search staat qua goedkoopste in deze serie.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchsauron op 06-07-2003 01:47 . Reden: weer te snel getikt ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Dutchsauron schreef op 06 July 2003 @ 01:46:
Is het gebruikelijk om dit soort dingen hier te vermelden? Dan weet ik er ook nog wel één. PChut, dit is nu tijdens vakanties alleen nog maar GSMhut, op PC-gebied komende maand vrijwel niets meer leverbaar, en dit vrijwel niets is letterlijk! ik heb met deze mensen al telefonisch contact gehad hierover en ze hebben dit bevestigd. Ook Conlines heeft b.v. de maxtor diamondmax plus9 250Gb nergens op z'n website staan terwijl deze schijf op de tweede positie in de search staat qua goedkoopste in deze serie.
Die staat wel op de website alleen niet in een vorm die je misschien gewent ben. Als je boven bij Conlines kijkt zie je prijslijst staan druk hier op en kies voor download prijslijst, hier staat het genoemde product in. Voordat je gaat klagen over de vorm van de shop een bedrijf bepaald in mijn ogen zelf hoe hij de producten aan de man breng Conlines heeft voor deze manier gekozen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Dutchsauron

Dutchsauron

Mooooh

Voordat je gaat klagen over de vorm van de shop een bedrijf bepaald in mijn ogen zelf hoe hij de producten aan de man breng Conlines heeft voor deze manier gekozen
Hoezo klagen? ik wil er alleen op attenderen dat bepaalde producten niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn terwijl ze toch prominent aangeboden worden met een hoge hitrate. Dat ik blijkbaar niet de hele website heb doorgespit om een product te vinden is idd een minder gedegen zoekactie van mij. Maar mijn commentaar betreft 2 bedrijven en niet alleen Conlines die zoals u zegt het product wel heeft, maar wat lastiger te vinden heeft op z'n webwinkel. [of-topic] Overigens wel een hele mooie site [/of-topic] Ik vindt het toch wel vrij defensief om er vanuit te gaan dat ik meteen ga "klagen" en kon het dus niet nalaten om uw gevoel maar te bevredigen. Bij deze dus. Blijkbaar heeft elke posting hier dus eerst een 3 daagse gedegen research nodig voor het geplaatst mag worden. Ja komt u maar..........

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchsauron op 06-07-2003 16:26 ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

3 dagen searchen is over dreven je ziet in één oog opslag prijslijst staan. Alleen vreemd dat zij gekozen hebben voor txt file. Dat is alles.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Dutchsauron

Dutchsauron

Mooooh

Nog vreemder is dat je de prijslijst eerst van de website moet downloaden (dus firewall, en ad-aware even toestaan data te downloaden), en dan blijkt het ook nog in een zipfile te zijn verpakt (dus ook nog even een decrompressieprogje downloaden) en dan pas kan ik in een zeer slecht opgemaakte prijslijst van +/- 30 pages gaan scrollen om het produkt te gaan zoeken. Is imho niet echt makkelijk. Maar idd moet ieder bedrijf zelf weten hoe het de produkten aan de man brengt, daarover wil ik ook niet in discussie gaan. Maar voor het gemak quote je mijn hele bericht en gaat maar op een deel van dat bericht in. Quote dan het betreffende gedeelte waarop je werkelijk wilt reageren. Dus wat denk je dan van PChut?

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Dutchsauron schreef op 06 July 2003 @ 13:52:
Nog vreemder is dat je de prijslijst eerst van de website moet downloaden (dus firewall, en ad-aware even toestaan data te downloaden), en dan blijkt het ook nog in een zipfile te zijn verpakt (dus ook nog even een decrompressieprogje downloaden) en dan pas kan ik in een zeer slecht opgemaakte prijslijst van +/- 30 pages gaan scrollen om het produkt te gaan zoeken. Is imho niet echt makkelijk. Maar idd moet ieder bedrijf zelf weten hoe het de produkten aan de man brengt, daarover wil ik ook niet in discussie gaan. Maar voor het gemak quote je mijn hele bericht en gaat maar op een deel van dat bericht in. Quote dan het betreffende gedeelte waarop je werkelijk wilt reageren. Dus wat denk je dan van PChut?
Ja ik vind het ook vreemd dat ze voor deze oplossing kiezen gemakkelijk is anders. Je heb gelijk het is veel werk om een prijslijst aan de man te brengen, maar het staat wel op de site.

Kan het misschien zijn dat de meeste mensen verziekt zijn met php, asp, jave ed dat de meeste mensen een interactive site verwachten i.p.v. een txt file.
Het is low tech alleen had ik er voor gekozen om de txt file zichtbaar te maken als download en als html bestand.

Pagina: 1