[O2]S45 Lock

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik heb een S45 en deze was blijkbaar gelocked (gekocht bij O2 360). Merkte ik toen ik er een Vodaphone kaartje instopte.

Mijn toestel is nu RUIM ouder dan1 jaar, en ik had dus bij (o2) mijn unlockcode aangevraagd... (alweer meer dan 2 maanden geleden).
Zij beweren dat ze de codes moeten aanvragen bij Siemens, Siemens zegt tegen mij dat het Bullshit is en dat zij zelf die codes in huis hebben... als zij dan die codes KWIJT zijn geraakt, kunnen zij ze weer bij Siemens aanvragen maar dat duurt NOOIT zo lang... (zegt dus een medewerker van Siemens tegen mij). Ook beweren ze dat de totale administratie en communicatie binnen O2 $#% loopt...

Naja das fijn, ik heb al 100 keer ofzo gebeld naar O2, maarja elke keer zelfde verhaaltje. Heb ook een klachtenbrief opgestuurd naar O2 en die is in behandeling. Ik heb ook in die brief gezet dat ik het anders bij een andere partij laat unlocken op hun kosten.

Ik word er echt helemaal lame van :(
Ik heb nu mijn Vodaphone simkaartje in een oud toestel gezet, maar dat is gewoon waardeloos, ook nog binnenkort op vakantie en ik moet gewoon mijn S45 hebben...

Hebben jullie wel eens dit soort ervaringen gehad?
En is het anders mogelijk zelf de lock van dit toestel te halen, want als ik op O2 moet wachten krijg ik die codes als ik in een rolstoel zit :(

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

> 95% van NL in bezit => != gadget

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
ok goed ;) mijn excuus :)

Trouwens O2 beweert, dat alleen bij de S45 deze ENORME vetraging aanwezig is... ik neem aan dat er nog veel meer tweakers rondlopen met de S45 en die mogelijk bij hun abonnement ook een lock hebben meegekregen