Toon posts:

Severance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K heb wat problemen met t spelen van Severance: BOD.
De characters staan scheef en het scherm is onvolledig.

K heb al de European Patch geinstalleerd, maar dan start t spel niet eens meer es...
K draai XP op n pIII 1gHz, 256 SDRAM, geforce 2 mx

K heb ook compatibaliteits modus geprobeerd, maar doet nix...

Weet iemand n oplossing?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Heb je al eens wat andere dingetjes uitgeprobeerd dan een patch en de compatibiliteitsmodus? Bijvoorbeeld het spel opnieuw installeren, nieuwe drivers installeren, instellingen in het spel veranderen, enzovoort.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
K heb nog niet alle mogelijke combinaties van de instellingen uitgevoerd, maar wel al veel...
K heb de nieuwe detonators al, k denk dat t echt aan of xp ligt, of m'n video drivers...
Onder win 98 kon k m gewoon draaien...

Verwijderd

Topicstarter
K heb t spel nu 'redelijk' aan t waggelen (lopen). Maar, als k met m'n character probeer te bewegen, hangt t spel zich op en hoor k dat beroemde 'ik hang mezelf op' geluidje van windows. Ik zie geen foutmelding...

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

Het lijkt mij een probleem met je detonator drivers of je directX. Voor beide geldt dat voor jouw systeem de nieuwste versie niet altijd de beste is. Probeer dus eens een oudere (WHQL) detonator 30.82 of zelfs 29.42 ofzow.....

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm, thanks 4 the tip...
K ga t es proberen...
Nu es zien waar k die detonator vandaan sleep...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:58:
Hmmmm, thanks 4 the tip...
K ga t es proberen...
Nu es zien waar k die detonator vandaan sleep...
Guru3D.com heeft vrijwel alle oude(re) drivers en Direct X versies van de laatste jaren, dus daar kan je vast wel terecht :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Yo, thanks..
Dit forum roeleert...
Rete snel antwoord..

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm...
Sjit...
T werkt nie echt, da met oudere detonators...

Verwijderd

Topicstarter
Na wat gepruts herinnerde k me dat k deze game overgekocht had van n vriend. Deze vriend had t uit de VS, dus moest k de US patch hebben...
K heb deze erop gemieterd...
Nu is alles normalo, op een of andere vage c++ error na..
K geloof dat deze error al op t forum staat, dus k zoek ffe

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Da_Q: Als het laatst geplaatste bericht door jezelf is geplaatst, zou je dan voortaan je bericht kunnen editen (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) als je iets te melden hebt?
Het kicken van een topic wordt wel toe gestaan maar pas als er 24 uur na de laatste reply is verstreken ;)
Pagina: 1