Ik heb vandaag weer een mailtje van nokia game gekeren en daar zeggen ze dat je een een berichtje moet ontcijferen wat in de telegraaf staat. en de bron daarvan is dan de site van kytos. Alleen das in engels (kunnen ze toch niet maken???) maar ik heb alle woorden alleen een fatsoenlijke zin krijg ik er niet uit. iemand anders wel???
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Kheb de telefaag not niet ....
deal : jij voor mij gescanned de advertentie
ik voor jou een link met de oplossing
ok ?
ok ?
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Is goed ik stuur hem wel, ik denk dat ik het antwoord wel heb, maar dat stuur ik wel mee kun je kijken of die goed is.. klopt dat mailadres van jou??? weet je wat je doet stuur me ff een mailtje als het klopt, dan stuur ik je het berichtjeOp maandag 27 november 2000 18:33 schreef doemaarwat het volgende:
Kheb de telefaag not niet ....
ok ?
Das best lullig voor jeOp maandag 27 november 2000 18:02 schreef Moriaty het volgende:
Kijk op www.nokia-game.com
En ja, ik lig d'r uit
Jazekers klopt datOp maandag 27 november 2000 18:40 schreef DeathKenny het volgende:
.. klopt dat mailadres van jou???
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
hebbes
Pagina: 1