Ik had eerst een 400Mhz en die wou ik upgraden dus heb ik op de beurs de mobo Lucky Star K7VAT+ gekocht die maar tot de 1200 duron kon (zie Lucky star mobo info gezocht waar ik het zo vaag vond dat er niets over te vinden was). Ik wis dat niet dus ik had een 1300 duron gekocht en er nu inmiddels op gezet en draait ook op die snelheid
. maar nu het volgende probleem.
Bij het opstarten doet ie na het checken van de ide schijven(HD en DVD/CD rom) de fout weergeven van >>"Floppy Disk(s) fail (40)" <<
Dit probleem was al vanaf het begin en ik heb geprobeerd om de IDE kabel te draaien, ander powerstekkertje geprobeerd en de schijf op Drive B in de bios te zetten maar het hielp niet. Alleen als ik de floppy uit zet in de bios dan geeft ie de fout niet weer.
Specificaties:
- Via KT133 chipset
- 3 Dimm slots
- 1 Isa, 5 PCI, 1 AGP en 1 AMR
- 1300 Duron
- Coolermaster DP5-6I11A
- een 128mb en een 64mb geheugen kaartje die ik nog ga uitbreiden
- van wege mijn oude mobo zit er nog een 230 Watt van "Target" in
Kan iemand mij helpen??
PS: nu genoeg info??
Bij het opstarten doet ie na het checken van de ide schijven(HD en DVD/CD rom) de fout weergeven van >>"Floppy Disk(s) fail (40)" <<
Dit probleem was al vanaf het begin en ik heb geprobeerd om de IDE kabel te draaien, ander powerstekkertje geprobeerd en de schijf op Drive B in de bios te zetten maar het hielp niet. Alleen als ik de floppy uit zet in de bios dan geeft ie de fout niet weer.
Specificaties:
- Via KT133 chipset
- 3 Dimm slots
- 1 Isa, 5 PCI, 1 AGP en 1 AMR
- 1300 Duron
- Coolermaster DP5-6I11A
- een 128mb en een 64mb geheugen kaartje die ik nog ga uitbreiden
- van wege mijn oude mobo zit er nog een 230 Watt van "Target" in
Kan iemand mij helpen??
PS: nu genoeg info??