Toon posts:

Half-Life achter ICS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb thuis een netwerkje opgezet met 1 computer die op de adsl aangesloten zit, en nog een paar anderen, en die zijn allemaal via een switchtje met elkaar verbonden. Die adsl-computer verspreid het internet via windows' ingebouwde internet connection sharing over het hele netwerk.

Nou wil ik zoujuist weer es gaan counterstriken (als hl mod) op een computer die niet rechtstreeks aan het net hangt, maar dat schiet niet zo heel erg op :'( . Als ik namelijk met een server wil verbinden blijft HL hangen bij het punt waarop aangegeven staat "initializing and downloading"

Wat aangegeven wordt bij het verbinden:
NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address 192.168.0.2:27015 (lijkt mij niet te kloppen, is het ip adres van deze computer op mn homenetwerk)
Could not get IPX socket name, IPX disabled
Connecting to: 82.136.17.10:27035... (gewoon, een willekeurig servertje uit de lijst, maar deze meldingen geeftie bij andere servers ook)
Trying to authenticate with WON servers
WON Authentication succesful
Connecting accepted by 82.136.17.10:27035

En dan wordt er dus afgeteld van 120, maar bij het punt "initializing and downloading" blijft hl/cs jammerlijk hangen....

Iemand ideeën? Ik verwacht dat ik iets met die poort-instellingen van ICS moet prutsen, maar daar heb ik al vanalles geprobeerd waar ik niet helemaal uitkom.

Alvast Bedankt!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 15:45
Poort instellingen van ICS afblijven, indien je met 2000/XP draait gewoon simpelweg onderste hokje aanvinken. In het onderste hokje staat dat : Andere gebruikers de poorten zelf kunnen openen of sluiten.