Toon posts:

Heb problemen met Lucky Star K7VAT+ mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb panne met mijn mobo Lucky Star K7VAT+. Bij het opstarten doet ie na het checken van de ide schijven(HD en DVD/CD rom) de fout weergeven van >>"Floppy Disk(s) fail (40)" :? <<

Specificaties:
- Via KT133 chipset
- 3 Dimm slots
- 1 Isa, 5 PCI, 1 AGP en 1 AMR

Kan iemand mij helpen??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

is dat opeens gebeurt :?
zonder wat te veranderen.

schakel anders in de bios je floppy drive uit en haal hem los.
je gebruikt hem waarschijnlijk toch niet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ja: JIJ kunt je helpen:

Dit graag lezen eer je post :)

en daarin vooral:

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Dan nog:
# Indien je een topic opent omdat bovenstaande stappen je geen soelaas hebben kunnen bieden, dien je compleet te zijn!

[...]

* geef aan welke BIOS instellingen je gebruikt (met name als het een geheugengerelateerd probleem is)
* geef de geschiedenis van het probleem aan (was het altijd al zo of is het iets van de laatste tijd en zo ja, welke eventuele veranderingen hebben zich voorgedaan voorafgaand aan de eerste maal dat het probleem optrad?)
* vergeet vooral niet te vermelden wat je allemaal al hebt getroubleshoot en wat de resultaten ervan zijn

Wees uitgebreid, zodoende kun je het beste geholpen worden en verzandt het topic niet in een herhaling van tips of tips welke jezelf al geprobeerd hebt. Daarnaast laat je er mee zien dat jezelf ook het één en ander serieus geprobeerd hebt; onverschilligheid wordt hier niet zo gewaardeerd namelijk

Mocht je je niets aantrekken van bovenstaande punten, dan gaat je topic onherroepelijk op slot.
Bij deze- dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.