Toon posts:

[thuis bioscoop] Wat houdt het nou precies in?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, het leek ons hier wel leuk een thuis bioscoop aan te schaffen.
Je weet wel, zon ding met radio/cdspeler dvd in 1 :)

Maar nu vraag ik me sommige dingen af zoals:

- Kan je gewoon dvd kijken, en tergelijk radio/cd luisteren, gebeurt hier toch regelmatig.
- Is de kwaliteit echt zo tof? Of valt dat allemaal mee?
- Is de dvd speler nu eigenlijk je cd speler.. dus in andere woorden je kan OF een dvd kijken OF cd luisteren? Of kan je altijd 2 cd's erin doen?

misschien stomme vraag, maar bij searches stond het nergens, en ik denk dat veel mensen deze dingen niet eens in de gaten hebben als ze zon set kopen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:11 . Reden: poep ]

Verwijderd

DVD kijken en cd luisteren met een alles in 1 ? Denk even na en je weet het.
Radio luisteren en DVD kijken zal ook niet gaan, dat is het nadeel van zo'n alles in 1 oplossing.
Kwaliteit is tof ja. Tof is een zeer relatief begrip. ;)

Ik zou zeggen ga eens een beetje op onderzoek uit, dit zijn vragen die hier niet als vragen gezien worden. ;)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

bij de meeste kan je alleen dvd kijken of radio luisteren of cd luisteren.
en ja de dvd speler is ook gelijk je cd speler :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar misschien dat bij jullie een cd wisselaar bekend was, of dat dit een standaard iets was

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:17:
Jah maar misschien dat bij jullie een cd wisselaar bekend was, of dat dit een standaard iets was
bij mij welbekend :)
maar bij een wisselaar heb je nog steeds dat ie er maar 1 tegelijk kan lezen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Meestal is zo'n apparaat ECHT een alles-in-een. Dus je hebt 1 lade waarin je zowel cd's als dvd's kunt stoppen (is bij elke dvdspeler eigenlijk zo) en hij heeft een ingebouwde versterker+tuner.
Wanneer je los een dvdspeler + cdspeler + versterker + tuner zou kopen kun je echter ook maar 1 functie tegelijk gebruiken. Of je zou het geluid van de dvd via je tv moeten weergeven en de radio via de luidsprekers. Je kunt namelijk maar 1 signaal tegelijk uit de luidsprekers laten komen ;)

Verwijderd

Ik denk dat je dan beter een losse receiver en een DVD spelen en een CD spelen kunt kopen. DAn kan je je DVD-beeldsignaal naar je TV laten sturen door je DVD speler, terwijl je naar je CD speler luistert, of naar je radio. Maar dan gaan de kosten wel weer omhoog... Je kan de CD speler weglaten, maar die heb je misschien nogwel ergens staan. Bij een allesineen apparaat gaat het denk ik echt niet lukken om 2 bronnen tegelijk te laten werken. Denk ook eens na over de kwaliteit, maar dat is voor een groot gedeelte weer budget-afhankelijk.
Stap gewoon eens wat degelijke audiowinkels in en laat je goed voorlichten en beluister/bekijk de boel. En dan niet alleen op vol vermogen!!! SUC6.

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 13:57
Er is een verschil tussen Home Cinema en Home Theater
Bij Home Cinema heb je echt een dedicated room ingericht voor je apparatuur, bij een Home Theater is het bijvoorbeeld gewoon in de huiskamer

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:38

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Wat bedoel je nou met tegelijk DVD kijken en radio luisteren?
Het geluid van DVD en Radio door elkaar?
Of alleen Radio geluid en het beeld van DVD?

Anyway, hoe je het ook went of keert, met zo'n combo set als jij bedoelt gaat dat niet.
Daarvoor moet je echt losse componenten kopen... is duurder maar veelal ook veel beter van kwaliteit.
Die alles in 1 dingen zijn (in mijn ogen) pruts apparaten van topkwaliteit!
Als zo'n ding de straat oversteekt komt ie niet heel aan de overkant als ik daar toevallig met m'n auto rijd. (om maar even mijn haat jegens deze dingen te omschrijven).
Maar aan de andere kant: als je aan een budget bent gebonden (en dat zijn we allemaal want we hebben een vrouw of vriendin) dan heb je soms geen keuze... :(

Alles kan stuk.

Pagina: 1