Toon posts:

[P4] 3.2GHz 800mhz CANCELLED

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik gebeld met de zaak waar ik deze processor besteld heb en kreeg ik het volgende te horen:

"Meneer, ik heb zojuist met de leverancier van Intel NL gebeld en het is waarschijnlijk zo dat de P4 3.2GHz niet uitgeleverd gaat worden en in ieder geval is uitgesteld."

Tja, da's dus mooi kut aangezien ik mijn keus voor nieuwe hardware afgestemd heb op deze processor. Zo heb ik al een ASUS P4C800 binnen. Anders had ik wel gekozen voor een Prescott of een AMD 64-bit processor en had ik iets langer gewacht met het vervangen van mijn hardware.

Zijn er meer mensen die hiervan gehoord hebben of zelfs in hetzelfde (zinkende) schuitje zitten?

Hoe langer het duurt dat die proc uitgeleverd wordt, hoe dichterbij de release van de prescott en de Athlon 64 komt.

Nog meer gedupeerden?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53
Waarom koop je dan geen 3.0 ghz en clock je hem 200 mhz ?

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 04 July 2003 @ 14:51:
Waarom koop je dan geen 3.0 ghz en clock je hem 200 mhz ?
Issie nog sneller ook idd :)

Verwijderd

pricewatch: Intel Pentium 4 3,20GHz (S478, 512KB, 800MHz FSB, Boxed)

Er staan 6 leveranciers in, en van de 1e 4 ontloopt de prijs elkaar nog niet eens zoveel.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik kan het niet echt gedupeerd noemen, klinkt zo dramatisch :\

Ik bedoel, de wereld vergaat niet, koop gewoon een 3 ghz ... boeiend...

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 11:28

Tjark

DON'T PANIC

koop een 3Ghz... heb je weer sneller een smoes om 'm te vervangen door een 4+ versie :)

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaat het gewoon niet om... Ik kan idd ook die 3.0GHz 800MHz kopen, maar ik wilde nu juist die 3.2. Het doel was uiteindelijk om een snelheid over de 4GHz te halen. Dat gaat er met die 3.0 waarschijnlijk niet meer in zitten.

Verder ben ik geïnteresseerd in mensen die ook de 3.2GHz besteld hebben en ook nog zitten te wachten.

Verwijderd

misschien een 3.0 kopen? Zo bijzonder veel scheelt het niet...

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Waarschijnlijk zijn de 3.0 en de 3.2 dezelfde processoren, alleen de een is gegarandeerd tot 3.2 de ander niet. Dus volgens mij maakt het geen klapt uit welke je koopt, je moet met ocen gewoon geluk hebben.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:49:
Zojuist heb ik gebeld met de zaak waar ik deze processor besteld heb en kreeg ik het volgende te horen:

"Meneer, ik heb zojuist met de leverancier van Intel NL gebeld en het is waarschijnlijk zo dat de P4 3.2GHz niet uitgeleverd gaat worden en in ieder geval is uitgesteld."

Tja, da's dus mooi kut aangezien ik mijn keus voor nieuwe hardware afgestemd heb op deze processor. Zo heb ik al een ASUS P4C800 binnen. Anders had ik wel gekozen voor een Prescott of een AMD 64-bit processor en had ik iets langer gewacht met het vervangen van mijn hardware.

Zijn er meer mensen die hiervan gehoord hebben of zelfs in hetzelfde (zinkende) schuitje zitten?

Hoe langer het duurt dat die proc uitgeleverd wordt, hoe dichterbij de release van de prescott en de Athlon 64 komt.

Nog meer gedupeerden?
Is niet waar want ik heb hem al een week thuis draaien,
als je mij mailt met wat je voor een nieuwe in gesloten verpakking over hebt kan ik je er zo een verzorgen (Boxed).

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 14:54:
Daar gaat het gewoon niet om... Ik kan idd ook die 3.0GHz 800MHz kopen, maar ik wilde nu juist die 3.2. Het doel was uiteindelijk om een snelheid over de 4GHz te halen. Dat gaat er met die 3.0 waarschijnlijk niet meer in zitten.

Verder ben ik geïnteresseerd in mensen die ook de 3.2GHz besteld hebben en ook nog zitten te wachten.
Misschien moet je gewoon even geduld hebben. Dit soort dingen gebeuren wel eens. Jammer voor je, maar er is volgens mij wel overheen te komen. ;)
Inderdaad, zoals reeds eerder gemeld, Met de 3GHz kom je ook aardig ver. En dacht je echt dat je makkelijk tot 4GHz zou komen met de 3,2GHz? Dat is een winst van 33%!!!
Hoe doe je dat?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een andere zaak gebeld en die vertelde mij ook dat ze de proc al leveren.

A.P. wat moet die proc van jou kosten? Misschien valt er wat te regelen

Edit: j.p... wtf was I thinking??

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:19 ]

Verwijderd

33% moet kunnen,want mijn 2,4 draait op 3264Mhz ongeveer 33%, dus het is niet ontdenkbaar dat je met zware koeling de 33% moet kunnen halen.
Maar ik Zou gewoon de 2,4 of 2,6 Halen, en het geld dat je over houd aan goed cooling besteden, en dan heb je een toppie systeem!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een ASEtek waterchill setje liggen. Misschien dat ik nog een Prommetje koop :P

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:48

ken

Met de waterchill haal je de 4Ghz ook niet. Word dus een Prometeia aanschaffen ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:10:
Ik heb zojuist een andere zaak gebeld en die vertelde mij ook dat ze de proc al leveren.

A.P. wat moet die proc van jou kosten? Misschien valt er wat te regelen

Edit: j.p... wtf was I thinking??
Ik heb je mail beantwoord.
Ik kan ze dus per direct nieuw leveren. ;)
Pagina: 1