Geforce 4Go 440 64MB, welke drivers ??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:45

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hey there,

Ik heb een laptop met een Geforce 4Go GPU erin. Nu is mijn vraag welke drivers er voor te gebruiken zijn. Volgens mij waren de Detonators er niet voor te gebruiken.
De drivers die ik op de cd erbij heb, zijn denk ik niet de allernieuwste.

Iemand enig idee, ik kan op nvidia niet echt wat vinden.

Mochten er meer specs van laptop nodig zijn, hoor ik het wel..

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Het hele idee achter de Detonators is dat elke nvidia kaart ermee werkt. Je kan dus zonder problemen de laatste downloaden en installen.

Verwijderd

In principe zou die Detonator inderdaad voor iedere G-force kaart geschikt moeten zijn. De pc van mijn pa daarentegen loopt vast om de 5 minuten, of gaat plotseling rebooten na installatie van deze drivers. Zonder deze drivers werkt de computer perfect, en gebeuren er geen vreemde dingen. Het enige wat ik kon bedenken was dat de kaart niet goed in het moederbord gedrukt was, maar dat was dus wel het geval. Hij heeft een G-Force 4 440 in zijn pc (pentium III 766 MHz). Iemand een idee hoe dit mogelijk is?

Verwijderd

Tweakertje schreef op 04 July 2003 @ 14:46:
Het hele idee achter de Detonators is dat elke nvidia kaart ermee werkt. Je kan dus zonder problemen de laatste downloaden en installen.
en dit zegt Nvidia over de detonator drivers:
NOTE: GeForce2 Go and GeForce4 Go mobile processors are not supported in this driver. Please contact the notebook's manufacturer for graphics drivers for your notebook PC.
veel succes met zoeken dus...

Verwijderd

Met google vind je genoeg resultaten:

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
Tweakertje schreef op 04 July 2003 @ 14:46:
De laatste is NIET altijd de meest probleem loze, ik heb een tijdje artifacts gehad me detonater 42.XX....

Gelukkig zijn we daar ook weer voorbij :D

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik de search even, lees de VB-Faq en kijk even op de site van de maker van je laptop. Beetje zelf moeite doen kan geen kwaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.