[Office 2k] Setup voegt geen nieuwe onderdelen toe *

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:58
Ik heb een probleem search geprobeerd geen oplossing gevonden.

Ik heb op een systeem Office 2000 staan. deze is echter niet compleet. dus ik draai de office setup om deze onderdelen toe te voegen. hij gaat volgensmij netjes alles installeeren en doen. en aan het eind van de installatie zie ik mn blauwe balkje terug lopen. vervolgens is er helemaal niks veranderd. wat ik ook probeer niks kan hier verandering in brengen. iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

Specs van het systeem:

Compaq evo D310
Windows 2000
Office 2000 standaard
Superoffice CRM5
Norton AV Corperate edition 7.51
Pyravision 2

Advanced sheep-counting strategies

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:58
damn zie net dat ik de topic titel niet echt duidelijk heb gemaakt. mn excuus hiervoor.....

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

krijg je nog een foutmelding tijdens je installatie?!

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 10:01

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

of je kunt eens proberen om Office 2000 er helemaal af te gooien, en dan weer helemaal opnieuw (maar dan wel compleet)

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 17:21
blijft deze hangen op 'enter serial' of 'insert cd in cdrom station' en als je dat dan niet doet dat hij terug gaat? sommige instalaties willen dan namelijk de geinstalleerde files weer terugdraaien op het moment als ze geen controlepunt hebben

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

BrammeS schreef op 04 July 2003 @ 14:39:
damn zie net dat ik de topic titel niet echt duidelijk heb gemaakt. mn excuus hiervoor.....
Doe een suggestie via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif en ik pas het voor je aan B)

En ontopic: SuperOffice is al geinstalleerd? Misschien dat een Office plugin moeilijk doet.

Maar check in ieder geval inderdaad even op foutmeldingen (ook in eventueel log en eventlog).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Is dit een betere topictitel?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Office 2000 installeert iirc via een MSI. Kijk eens naar http://support.microsoft....3/3/00.asp&NoWebContent=1
Pagina: 1