[html]Programma embedden in een website

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 15:58
Is het mogelijk om een los staand programma (waarvan ik zeker weet dat de computer waarmee mijn site bekeken wordt dat programma heeft) weer te geven in een html pagina ? Er is vast een plugin voor nodig maar dat is geen probleem.

Wat ik bijvoorbeeld zou willen is om in mijn pagina bv calculator te laten zien (ik noem maar wat) ik heb geen interresse in uitwisseling tussen het programma en mijn pagina of server. Ik zou dus willen dat ik met een paar tags op kan geven dat een bepaald programma tussen de lopende tekst verschijnt. En dat dat programma dan ook gewoon te gebruiken is.

Dit zal niet cross platform werken, maar daar ben ik nu even niet ingeintereseerd, ik zou graag weten of het kan. Is dat mogelijk ?

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

'k weet wel dat je M$ spul kunt opvragen, voor bijv een editor te maken met embedded spul (wat je ook in WORD hebt ).

Maar in zoverre ik weet is M$ nog mee bezig met die "embedded" stuff in IE te proppen..
Ook andere browsers zoals Opera// Netscape zijn er mee bezig.

Het is nog niet zover ontwikkeld dat je een rekenmachine als "embedded HTML" op je pagina kunt tonen dat de rekenmachine van je Windows of Linux machine pakt.

Als het toch mogelijk is.. zou ik het ook graag willen weten :7

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

De makkelijskte manier is waarschijnlijk om een remote desktop window op te starten naar je server. Citrix kan dit bijvoorbeeld :)

Stop uploading passwords to Github!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Volgens mij is dit alleen mogelijk als je daar een plugin voor schrijft. En dat geeft nogal wat security issues. Ik zou persoonlijk niet willen dat een website programma's voor mij opent.

@Kwai_gon_jinn : Kun je M$ vervangen door Microsoft, dit word niet zo gewaardeerd.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Als het kan, is het niet iets waar we ons hier in W&G mee bezig houden :)

Dit topic is gesloten.