• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Hallo.
We hebben net een nieuwe Camcorder aangeschaft, de sony DVR-TRV60e.
Een perfect apparaat. We hebben er een memorystick van 128mb erbij gekocht. Als ik de camcorder op de pc aansluit kan ik de filmpjes en foto's gewoon bekijken via de usb poort. Als ik een foto op de memorystick upload (gewoon copy en paste) kan ik hem wel op de memorystick zien,maar niet op de camcorder zelf. Ik upload gewoon een jpeg. Ook mpeg filmpjes werken niet.
Ik vroeg me af of ik dus foto's en/of filmpjes (mpeg 1) kan uploaden en deze op de camcorder of de tv kan bekijken. Met de search of google kon ik niks vinden.
Alvast bedankt!

If it aint dutch,it aint much

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Toevallig heb ik deze cam ook recent aangeschaft en voor zover ik weet "snapt" deze camcorder alleen z'n eigen gemaakte foto's.

DivX filmpjes, Mp3's, Mpegjes en Jpegjes in andere formaten zullen dus niet kunnen worden afgespeeld. "t zou natuurlijk wel makkelijk zijn indien het wel zou kunnen, maar dat zou betekenen dat er een veel geavanceerdere decoder-chip ingebouwd zou moeten worden die meer soorten filmpjes en jpegs ondersteund. Dat zou het ding aanzienlijk duurder maken.

Helaas pindakaas dus...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 03:54

Korakal

Up up up!

't Moet aan een aantal eisen voldoen, maar 't kan wel:
- goeie map (\DCIM\100MSDCF voor de plaatjes bijvoorbeeld)
- goeie resolutie (één die de cam zelf ook maakt)
- goeie filename (DSCxxxxx.JPG)

Dat soort dingen... dan leest ie m op een gegeven moment wel in.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 15:30
Eigenlijk een kwestie van geluk :)

No production networks were harmed during this posting

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
ok,thx,zal het zo gaan proberen :)

/edit/
Plaatjes werken nu goed!
Ga nu even met filmpjes proberen...