• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:40
Een vriend van me heeft een andere telefoon gekocht en had toen ze LG510W over. Die heb ik van hem gekocht, maar nu zit ik met het volgende.

Me SIM-kaart erin, aan zeten en pin-code intoetsen. Allemaal perfect. Hij vertikt het alleen om zich aan te melden bij KPN. Als ik het netwerk handmatig probeer in te stellen gaat hij eerst zoeken. Dan krijg ik het hele lijstje en bij allemaal behalve NL KPN staat een streepje door. Ik kies KPN maar die pakt hij naar lang proberen toch niet en er gaat als nog een streepje door. ;(

Toen heb ik een Vodaphone kaart geprobeert. Zet um aan en naar een tijdje komt er netjes Vodaphone op te staan. Alleen bellen werkt niet.
Daarna een SIM van O2 Ben/T-mobile erin gestopt. Tel aan, O2 Ben/T-mobile int scherm en bellen werkt ook. Alles werkte met O2 Ben/T-mobile gelijk zoals het hoort.

Kan het nou een SIM lock zijn? Op mijn Nokia 3310 zat ook een SIM-lock, maar die ging niet verder als: "plaats andere sim". Of zoiets.

Helaas zet het boekje er niet bij en orginele antenne er niet op, maar zo'n kleinere. Dat laatste maakt volgens mij nix uit, omdat hij wel alle netwerken vind.

Iemand ervaring met deze telefoon of dit voorval? :?

kHeb de search gebruikt, maar alles ging over die beltonen en andere dingen.

[ Voor 6% gewijzigd door My-life op 04-07-2003 17:02 . Reden: Fout, O2 moet T-mobile zijn ]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:20
My-life schreef op 04 juli 2003 @ 13:47:
Een vriend van me heeft een andere telefoon gekocht en had toen ze LG510W over. Die heb ik van hem gekocht, maar nu zit ik met het volgende.

Me SIM-kaart erin, aan zeten en pin-code intoetsen. Allemaal perfect. Hij vertikt het alleen om zich aan te melden bij KPN. Als ik het netwerk handmatig probeer in te stellen gaat hij eerst zoeken. Dan krijg ik het hele lijstje en bij allemaal behalve NL KPN staat een streepje door. Ik kies KPN maar die pakt hij naar lang proberen toch niet en er gaat als nog een streepje door. ;(

Toen heb ik een Vodaphone kaart geprobeert. Zet um aan en naar een tijdje komt er netjes Vodaphone op te staan. Alleen bellen werkt niet.
Daarna een SIM van O2 erin gestopt. Tel aan, O2 int scherm en bellen werkt ook. Alles werkte met O2 gelijk zoals het hoort.

Kan het nou een SIM lock zijn? Op mijn Nokia 3310 zat ook een SIM-lock, maar die ging niet verder als: "plaats andere sim". Of zoiets.

Helaas zet het boekje er niet bij en orginele antenne er niet op, maar zo'n kleinere. Dat laatste maakt volgens mij nix uit, omdat hij wel alle netwerken vind.

Iemand ervaring met deze telefoon of dit voorval? :?

Ik heb de screarch gebruikt, maar alles ging over die beltonen en andere dingen.
Is je gsm wel dual band?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• My-life
klaasbram schreef op 04 July 2003 @ 16:04:
[...]

Is je gsm wel dual band?
Ja, dat staat iig op de site van LG en bij KPN verkopen ze hem ook. Het toestel is volgens mij ook nog best modern.

Bij de phonehouse waar die vriend van mij hem zelf heeft gekocht zeiden ze dat mij antenne stuk kan zijn. Dit zou best kunnen, want het is niet de orginele antenne. Zijn die kleine namaak antennes wel Dual band en dus geschikt voor KPN en Vodaphone? Is er op Got maby iemand die ook zo'n klein antennetje heeft, maar wel ontvangst heeft met KPN of Vodaphone?

Misschien dat die jongen even snel de orginele antenne wil opzoeken. Hij heeft hem nog wel, maar gaat morgen op vakantie ;( .

edit:
Topic titel kan evt. gewijzigt worden in "[GSM]LG 510W antenne stuk?" of iets dergelijks.

[ Voor 8% gewijzigd door My-life op 04-07-2003 16:49 ]

• My-life
Morgen krijg ik de orginele antenne. Dus dan nog maar even proberen.

• My-life
kHeb nu de orginele antenne erop zitten, maar er verandert heel weinig. Kan er binnenin nix stuk zijn aan de antenne of zoiets?

* My-life Kan nu niemand me helpen :'(

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-02 18:02

MasterFreak

Zeker weten!

Heb je al eens een oudere of nieuwere SIM-kaart van KPN geprobeert? je zou altijd eens een andere KPN SIM-kaart kunnen proberen. Als hij het dan wel doet kan het aan het type KPN SIM-kaart liggen wat jij hebt. :)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Of zit het er misschien in dat het SIM-slot er wel af is, maar het GID-slot niet?
Dan kan je wel een andere SIM-kaart erin zetten, maar nog niet een ander netwerk erin.
Meestal gaat het ontgrendelen hiervan echter samen.

Ik roep maar wat. :)

• My-life
kHeb de kaart van me pa ff geprobeert net.
Aanzetten --> PIN-code --> dan gaat ie netwerk zoeken --> duurt (te) lang --> NL KPN --> ikke proberen bellen, maar dat doet hij dus niet. Precies hetzelfde als met Vodaphone.
Van zo'n GID-slot heb ik nog nooit gehoort.

Ik weet het verder ook niet meer :'(

• My-life
Net weer naar de Phonehouse geweest. Zij weet het ook niet en hij word terug gestuurd. Die vriend van me heeft hem 21 augustus gekocht (stond in de computer) dus het valt nog binnen de garantie. :)

Helaas kan het wegens de vakantie 6 tot 8 weken duren. Tel er nog maar 2 bovenop en we zijn ruim 2 maanden verder :(.

• My-life
*UPDATE*

Vorige week terug gekomen van vakantie. Gelijk de Phonehouse gebeld, maar de telefoon was er niet volgens een verkoper daar. ;(

Vandaag moest ik naar het dorp en ben ik er even langs gelopen. Gevraagt aan weer een verkoper, die ging kijken, maar hij was er nog niet volgens hem. Toen zat achter die meid die me eerst had geholpen (en die ik inmiddels ook ken) en zij zei dat hij er wel was. Komt die jongen aan lopen met een doosje van een LG W5200. Zeg ik: "Dat is niet de telefoon die ik bij jullie gebracht heb en ik heb er ook geen doosje bij gegeven". "Nee", zegt hij, "dat klopt, maar dat type word niet meer gemaakt en daarom krijg je nu deze". :D

Het is een gloed nieuwe met doosje, headset, koortje, batterij accu erbij.
Verder zit er een jaar garantie op, omdat het een nieuwe telefon is. :*)

Alleen de oplader zat er niet bij, maar die van die LG 510W is precies dezelfde.

Ik heb nu dus voor de prijs van een tweede handse LG 510W een hele nieuwe LG W5200!

Zeer goede service en ik ben helemaal tevreden _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door My-life op 15-08-2003 13:51 ]

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:01
niet slecht
goede service van the phonehouse/LG

Tijd van werken, tijd van rusten

Pagina: 1