[OE] geblokeerde email lijst kopieren, hoe? *

Pagina: 1
Acties:

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:06
Mensen die op geblokeerd staan in outlook, hoe / waar kan ik die lijst kopieren voor als ik format c: heb gedaan
Wil niet elke keer opnieuw iedereen gaan blokeren ( zijn er nogal wat aangezien een of andere plasser mij bij een nieuwsgroep heft aangemeld en bergen mail ervan krijg )
Kon helaas niets vinden met de search en hoop dat iemand me kan helpen

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Even outlook erbij geplakt :)

OE van gemaakt ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Rafe op 05-07-2003 00:36 ]

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

Outlook express en of normaal outlook?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Even aangenomen dat je Outlook bedoelt: C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\Outlook\Junk Senders.txt

En als je OE bedoelt maar Outlook zegt: foei :+ (En dan staat het ergens in je register, lokatie ben ik vergeten: zoek even op zo'n e-mailadres).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:06
shame on me dan ....bedoelde in Outlook Express
Heb inderdaad wat gevonden in het register, nu kijken of het de volgende keer werkt
Bedankt

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music