Netwerk hub, voeding mod*

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86568

Topicstarter
ik wil mijn 3 planet hubs aan elkaar linken en ook stroom delen nu staat er op de behuizing:

input rating: 12vdc, 1 A~1.2 A

nu heb ik ze al uit dem behuizing en mooi onder elkaar gezet via 4 ijzeren stangen en wat schroeven maar nu moet ik duz gaan solderen voor de voeding maar kan ik deze gewoon allenmaal aan elkaar solderen en dan de middelste stroom geven zoals hierboven staat of moet ik er nu opeens 12 v en dan 3 A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Je moet nu de de hubs voeden met 1.2x3=3.6 A. Het vermogen van één zo'n hub is 12*1.2=14.5 Watt, 3 hubs is dus 43.5 Watt de spanning blijft 12 Volt SpanningxStroom=Vermogen het vermogen wordt 3x zo hoog dus de stroom wordt 3x zo groot

[ Voor 5% gewijzigd door djexplo op 04-07-2003 13:48 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86568

Topicstarter
duz ik moet een adapter erop aansluiten van 12 v en 3,6 A?
dan moet ik ff zoeken duz :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Je zou even kunnen meten of ze inderdaad 1A trekken want de specificaties kloppen niet echt altijd.

Maar uitgaande dat de specificaties kloppen moet je gewoon het aantal Amperes optellen en dan kom je uit op zo'n 3A. Dan moet je een stevige blokvoeding hebben.
:/

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:02

Predator

Suffers from split brain

NT -> CME + titelchange

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45502

Waarom voed je ze niet gewoon apart? Drie stekkers naar buiten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is basic electronica, gewoon een voeding/adapter vinden met dezelfde spanning en 3 keer zoveel ampere, daar 3 stekkertjes voor de hubs aan maken et voilla.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.