Wie weet waar ik het goedkoopst een harde schijf en een 64MB geheugenmodule kan krijgen voor een Compaq Armada 1750 laptop? ik weet niet of alle harde schijven passen en wat voor soort geheugenmodules het moeten zijn, dus ik moet er zeker van kunnen zijn dat ik het goede bestel!
Geheugen zou je kunnen kopen bij Memory Upgrade Int. die hebben geheugen wat ook goed is voor Compaq.
Ik zou geen Compaq HDD kopen aangezien deze erg prijzig zijn, een Toshiba HDD werkt hetzelfde maar is veel goedkoper.
Ik zou geen Compaq HDD kopen aangezien deze erg prijzig zijn, een Toshiba HDD werkt hetzelfde maar is veel goedkoper.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Disken in die Compaqs zijn gemiddeld IBM travelstar disken, 2,5" in een specifiek Compaq Cradle-achtig ding.
Als je dsu aan zo'n Travelstar kunt komen, kun je die in die Cradle stoppen, en upgraden. Ik geloof dat je tot de 12,5 GB kunt gaan.
Check anders ff de site van Compaq, wat de grootste disk is die Compaq in de 1750-range heeft geleverd, die doet het dan ook in de jouwe gegarandeerd. (Zelfde BIOS in de hele 1750 range)
Als je dsu aan zo'n Travelstar kunt komen, kun je die in die Cradle stoppen, en upgraden. Ik geloof dat je tot de 12,5 GB kunt gaan.
Check anders ff de site van Compaq, wat de grootste disk is die Compaq in de 1750-range heeft geleverd, die doet het dan ook in de jouwe gegarandeerd. (Zelfde BIOS in de hele 1750 range)
Aannames zijn fataal.