Dag allemaal.
Ik heb een eigen site en ik gebruik daar bestaande scripts voor, zoals FusionPHP, die je mag editen om je eigen stijl eraan te geven. Daarmee kan je heel eenvoudig nieuws toevoegen, veranderen en je kan er ook reacties plaatsen. Vooral dat laatste is erg leuk
Maar het wil niet allemaal werken, want als je op "Reageer" drukt dan verschijnen de toppage en het menu niet. Ik snap er helemaal niets van, want als je de bron bekijkt, zie je het volgende staan:
code:
Het PHP-script wordt dus helemaal niet geladen, terwijl het wel gewoon een PHP-bestand is (comments.php met com_header.php als pagina die het uiterlijk bepaald).1
| <td height="100" colspan="2" class="tabel1"><?php include('../top.php'); ?></td> |
Tevens heb ik ontdekt dat nadat je een spam (jaja dat kan
Kan iemand me misschien helpen een oplossing te zoeken? Jullie zullen allemaal wel zeggen: "Maak je eigen script", maar daar heb ik geen tijd/zin/kennis voor. Alvast heel erg bedankt.
Om jullie het te laten zien, heb ik even een nieuws-berichtje geplaatst, zodat jullie de bron kunnen zien. Plaats gerust een reactie om te testen.
En de site: spam
[ Voor 11% gewijzigd door whoami op 04-07-2003 13:31 ]