Toon posts:

win2003 traag browsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb net win 2003 server ent. edit geinstalleerd, heb alles aan de praat, en alles werkt nice. Ik gebruik hem gewoon als desktop windows, hij is erg snel, en ook voor gamen enzo werkt ie toppie. Alleen het browsen gaat ongeloofelijk sloom. Het gewone download werk gaat gewoon oke (dcc/ftp) en speedtests geven ook aan dat m'n verbinding in orde is, maar het laden van websites gaat erg langzaam. Het lijkt wel of tie alle plaatjes 1 voor 1 gaat downloaden ofzo ipv alles tegelijk. Weet iemand of ik nog wat instellingen moet veranderen, om zelf een beetje fatsoenlijk te kunnen browsen?

tq

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
drivers van je videokaart updaten... standaard wordt er gebruik gemaakt van de supervga driver met 256/16 bit kleur... en das wat traagjes in de opbouw

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 04 July 2003 @ 13:43:
drivers van je videokaart updaten... standaard wordt er gebruik gemaakt van de supervga driver met 256/16 bit kleur... en das wat traagjes in de opbouw
neh heb al laatste nvidia drivers, en bovendien ging het gamen al perfect enzo. Het licht erges aan het downloaden van http sites ofzo

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows komt standaard met een hele restrictieve set van security op 2003 omdat een server NIET als workstation gebruikt moet worden.

Heb je deze al geprobeerd uit te zetten?

Verwijderd

elevator schreef op 04 juli 2003 @ 18:22:
Windows komt standaard met een hele restrictieve set van security op 2003 omdat een server NIET als workstation gebruikt moet worden.

Heb je deze al geprobeerd uit te zetten?
Ik heb tijdje de standaart edit gehad maar daarin ging browsen perfect.. dus ligt echt aan je config :)