Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12
Heb een probleempje,

Heb gisteren de bios van mijn CUSL2 moederbord geprobeerd up te daten met de asus flash utility, maar bij het verifieren van de geupdate bios gaf hij een error en sloot het programma af. Nu als ik het programma opnieuw probeer op te starten wilt hij dat niet doen omdat ik volgens het programma geen asus moederbord heb.

Heb ook het programma eraf gehaald en geprobeerd opnieuw te installeren, maar ook dit wilt hij niet doen omdat ik volgens het programma geen asus moederbord heb.

Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog mijn bios kan updaten, weet namelijk niet of de computer nog opstart als ik hem opnieuw probeer op te starten.

Alvast bedankt voor de hulp!!!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

- Doe volgende keer een betere topictitel dan "probleempje" :o, zoals "CUSL2 BIOS flash verkeerd"

- Neem eens de PMG FAQ door, en dan vooral dit stukje

- Als het goed is, kan je met een bootflop je pc ook opstarten als de BIOS nog niet te gaar is, en dan vanaf die bootflop een AWDflash uitvoeren. Succes :)

LinkedIn
Instagram

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk even in het profiel van Balusc...op zijn site staat hoe je moet hotflashen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
welke versie van die utility is dit :?

die werkt in de Windows omgeving of gewoon onder DOS :?
probeer deze 2 opties eens (dus als je DOS hebt gedaan probeer dan windows, en anders om ;) )

volgens mij kan je ook een recovery bios halen op de site van Asus,
probeer anders een andere versie van die BIOS te downloaden, en probeer deze te flashen :)

suc6 :)

• pinodambini
tnx, het was de nieuwste flash tool voor winxp, zal zo kijken of ik hem nog op kan starten via een floppy :(

• pinodambini
Zo, het is opgelost.
Was denk gewoon een foutje in het flash programmatje, want de computer startte gewoon keurig op.

Voortaan dus gewoon weer updaten via DOS. :)

Verwijderd

Ja updaten in DOS is altijd beter dan vannuit windows je BIOS updaten.. :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Blij dat het opgelost is, maar graag de volgende keer wel een andere topictitle dan het non-descripte 'Probleempje' ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.