[NAV2003] Upgraden voor klant (definitiefiles)

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 11:24
Hey mensen,
Even een vraagje; we moeten de laatste tijd bij veel mensen NAV upgraden (herstel; abonnementservice). Het is best lastig en maar 10% komt er uit hoe het nu moet.

Op dit moment rijd ik er heen, vul samen met die mensen een formuliertje in, betalen en krijgen een week later de code thuis. Dan moet ik er wéér heen om het toe te passen.

Kan dat niet wat simpeler? de code die ingevoerd moet worden is die geassocieerd aan een naam zodat wij hier zelf die code kunnen aanvragen (+ betalen) ? Dat zou het werk vereenvoudigen.

Wij moeten naar die klant en factureren dat door, dat is dus niet goedkoop...
Natuurlijk moeten we geld verdienen maar er is een grens :)

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Is het niet te doen via e-mail? En eventueel via een website met een secured line? En NAV kan zelf automatisch updates halen :)
En als je hem uninstalled en weer installed heb je weer een jaar gratis update service >:)

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

Is dit niet iets wat je met Symantec zou moeten bespreken? Ik neem aan dat die wel een soort dealer contract hebben waardoor dit soort handelingen simpeler kan!

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

r00tie schreef op 04 July 2003 @ 13:42:
Is het niet te doen via e-mail? En eventueel via een website met een secured line? En NAV kan zelf automatisch updates halen :)
En als je hem uninstalled en weer installed heb je weer een jaar gratis update service >:)
Probeer dat maar eens. Dat gaat je niet lukken, tenzij je hele pc opnieuw installeerd.

• Dikke Foaf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:17
In het register even alle verwijzingen naar nav2003 weghalen, opnieuw installeren en je kan opnieuw een jaar updaten...

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 11:24
Mja, allemaal goed en wel.
Zal ook eens contact opnemen met Symantec dan. We zijn wel klein dus weet niet, maarja eens kijken :)

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Kappie

Tell me your secrets...

RiCk schreef op 05 July 2003 @ 17:03:
Mja, allemaal goed en wel.
Zal ook eens contact opnemen met Symantec dan. We zijn wel klein dus weet niet, maarja eens kijken :)
Hoe klein je ook bent je brengt blijkbaar wel geld in het laatje dus ben je altijd interressant voor symantec :)

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Pagina: 1